Blue Print wprowadza 3 lata gwarancji na wszystkie swoje produkty. Dotyczy to części, których pierwszy montaż odbył się po 1 lutego 2009r, i których przydatność nie została odgórnie określona przez producenta pojazdu (np. pasek rozrządu).
Jak twierdzi szefostwo właściciela marki Blue Print – firmy ADL: „3 letnia gwarancja na produkty tej marki ma na celu podkreślenie wysiłku, jaki wkładany w ciągłe polepszenie jakości części wchodzących w jej asortyment”.
Blue Print jest marką części segmentu aftermarket dla pojazdów japońskich i koreańskich. Oferta Blue Print zawiera ponad 20 000 referencji w ponad 100 grupach produktowych i skierowana jest nie tylko do modeli aut japońskich i koreańskich lecz również do wielu aut "pochodnych", zbudowanych na tych samych platformach.
Marka ta charakteryzuje się także dostępnością części do najnowszych samochodów, dzięki 100-150 częściom dodawanym do oferty każdego miesiąca.
Katalog on-line produktów Blue Print dostępny jest pod adresem:
http://www.blueprint-adl.co.uk/BPL_login1.htm
Aby uzyskać login i hasło do katalogu, należy skontaktować się z dystrybutorem Blue Print w Polsce – firmą Hipol.
Pełne oświadczenie gwarancyjne można znaleźć na: www.hipol.pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 21 maja 2009, 0:00 0 0
no, no.. dobra wiadomość. muszą być pewni jakości swoich produktów skoro dają taką gwarancje. ciekawe co konkurencja na to?
Odpowiedz
Anonim, 21 maja 2009, 0:00 0 0
I jak widać konkurencja na to ...
Odpowiedz
Anonim, 23 maja 2009, 0:00 0 0
A cena? jest straszna.... niektóry towar droższy jest niż OEM....
Odpowiedz
Anonim, 24 maja 2009, 0:00 0 0
To, że od OEM to mały problem to, że od OE to poważniejsza rzecz. Choć jakościowo są dobrzy.
Tak się zastanawiam - skoro ten sam towar można kupić po przejęciu Hipola przez Inter-Parts w IP to po co utrzymywać fikcję i promować Hipol, warunki te same, albo nawet lepsze po odejściu doświadczonej kadry z Hipola jakość obsługi o niebo lepsza w IP - logistyka i tak IP - zakupy w Hipol w tym układzie są pozbawione sensu - a jeszcze parę lat temu to była naprawdę fajna firma.
Odpowiedz
Anonim, 24 maja 2009, 0:00 0 0
Ja tam jestem zadowolony z oferty hipol. Wiadomo że za jakość trzeba więcej zapłacić, ale za to moi klienci są zadowoleni, a oto chyba chodzi. Nie sztuką jest sprzedawać bubel za parę złotych i tracić klienta. Jakiś czas temu też nie miałem przekonania do nowej marki blueprint. Ale teraz wiem że jakoś tego towaru jest jedną z najwyższych na rynku.
Odpowiedz
Anonim, 26 maja 2009, 0:00 0 0
spox ja również jestem zadowolony z oferty Pani Zosi z warzywniaka na rogu ale jednak czegoś mi tam brakuje....ciekawe...za cenę sworznia BP kupię dwa x 555 i jeszcze mi zostanie na wymianę...po co płacić za 3 letnią gwarancję jak i tak nikt jej nie uzna bo zwalą na "jakość polskich dróg"...
Odpowiedz
Anonim, 5 czerwca 2009, 0:00 0 0
haha ciekawe jakie 555 kupisz za tą cenę chyba takie jakie maja w inter carsie
Jakość BluePrinta jest niepodważalna BluePrinta
Odpowiedz
Anonim, 28 lipca 2009, 0:00 0 0
Jakiej jakości są części firmowane znakiem BluePrint? W szczególności chodzi mi o filtry i hamulce.
Odpowiedz
Anonim, 16 stycznia 2013, 22:12 0 0
Kupilem rozrząd do Corsy D rozleciał się po 20 tys km BluePrint to tandeta reklamacji do dziś nie chcą uznać a mija 8 miesięcy .Bezsensownie wydane pieniądze !!!!!!!!!
Odpowiedz