Ogólnopolski dystrybutor części zamiennych AD Polska przy współpracy z Tenneco Automotive – producentem amortyzatorów Monroe, koncernem Goodyear (opony Fulda), a także dostawcą elementów układów hamulcowych Lucas zorganizowały akcję pod nazwą “Trójkąt Bezpieczeństwa”.
Akcję tą organizowaną w dniach 12.04.2004 – 12.06.2004 przygotowano dla warsztatów samochodowych. Jest ona skierowana do użytkowników samochodów. Głównym celem kampanii jest uświadomienie uczestnikom ruchu wagi kontroli stanu technicznego amortyzatorów, klocków hamulcowych i opon. Wytypowane przez AD Polska serwisy, posługując się charakterystycznym logo “Trójkąt Bezpieczeństwa”, wykonywać będą darmowe przeglądy trzech wspomnianych powyżej, ściśle powiązanych ze sobą elementów pojazdu.
Organizatorzy akcji liczą, że przyczyni się ona do zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników pojazdów na polskich drogach.
Komentarze