Rajdowa promocja Inter Cars

26 marca 2009, 0:00

Inter Cars S.A. wraz ze swoimi największymi dostawcami zaprasza do swojej „rajdowej” promocji w której nagrodą będzie trzydniowy pobyt w Mikołajkach podczas rajdowej imprezy – 66.Rajdu Polski, ósmego etapu cyklu WRC.

Inter Cars S.A. wraz z parterami ATE, Beru, Bosal, Bosch, Castrol, Contitech, Delphi, EVR, Febi, Federal Mogul, Filtron, Kayaba, Knecht, LUK INA FAG, Magneti Marelli, NGK, Sachs, SKF, TRW, Valeo, Elring Klinger AG zorganizował dla swoich klientów wielki konkurs, w którym nagrodą będzie trzydniowy pobyt w Mikołajkach podczas rajdowej imprezy – 66.Rajd Polski, który jest jednocześnie ósmym etapem cyklu WRC.

Będzie to też, największa w tym roku akcja promocyjna organizowana przez Inter Cars S.A. Organizator przewidział aż 1.500 miejsc dla swoich klientów.

Miasteczko Inter Cars S.A.
Specjalnie na potrzeby zakwaterowania tak ogromnej liczby gości powstanie nowoczesne miasteczko namiotowe ze wszystkimi niezbędnymi wygodami, które zlokalizowane zostanie w odległości zaledwie kilkuset metrów od rajdowej strefy serwisowej. Każdy z zaproszonych gości otrzyma „Pakiet Kibica”, który gwarantuje wejście na wszystkie OS-y, miejsce na trybunie tzw. „OS specjalnego” a także dostęp do parku maszyn i strefy serwisowej. W strefie tej każdy osobiście będzie mógł stanąć „twarzą w twarz” z najlepszymi, światowej klasy kierowcami rajdowymi oraz zobaczyć z bliska samochody rajdowe klasy WRC.

Zasady promocji
Wielki wyścig po super nagrody rozpoczął się 23. marca i zakończy się 15. czerwca. Każdy z uczestników akcji otrzyma na starcie pakiet sekund rajdowych i za określone zakupy liczba sekund będzie się zmniejszać (zakupy dotyczą produktów w wybranych liniach dostawców będących partnerami akcji). Promocja ma więc charakter „zakupowego wyścigu”, którego finaliści spotkają się w Mikołajkach. Wygrywają ci, którzy na zakończenie promocji w dniu 15. czerwca posiadać będą najmniejszą ilość sekund oraz osiągną wzrost sprzedaży. Na każdą zwycięską firmę przypadają dwa miejsca dla gości. Liczba miejsc w poszczególnych liniach produktowych waha się od 30 do 60.

Co tydzień, na stronie internetowej www.intercars.com.pl publikowana będzie lista z numerem klienta i aktualnym stanem sekund rajdowych, który w zależności od wielkości zakupów będzie się pomniejszał prowadząc do pewnego zwycięstwa. Tam też znajdować się będzie szczegółowy regulamin promocji. Inter Cars S.A. zrezygnował tym razem z jakichkolwiek formularzy zgłoszeniowych i każdy z klientów będzie automatycznie brał udział w akcji.

Wyjątkowa okazja
W ostatnich dniach czerwca (25-28.06. br.), do Mikołajek zjadą najlepsi rajdowi kierowcy świata, żeby spróbować swoich sił na mazurskich drogach w trakcie 66 Rajdu Polski. Szykuje się największe w naszym kraju „Święto Motoryzacji” i niepowtarzalna okazja obejrzenia rajdowych maszyn klasy WRC jak i „dosiadających” ich kierowców.

Możliwość kibicowania i przeżycia trzech dni w atmosferze wielkiego, „koncertowego” miasteczka, to z pewnością niespotykana okazja, która szybko się nie powtórzy. Dla gości przygotowano także koncerty gwiazd polskiejsceny na wzór kultowego festiwalu Woodstock. W trakcie całonocnej zabawy nie zabraknie też innych atrakcji, takich jak spotkania z mistrzami rajdowymi, liczne konkursy z wartościowymi nagrodami, czy zabawy w symulatorach samochodów rajdowych.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 27 marca 2009, 0:00 0 0

Fajna impreza - coś nowego

Odpowiedz

Anonim, 27 marca 2009, 0:00 0 0

Bardzo cuekaw propozycja.

Odpowiedz

Anonim, 27 marca 2009, 0:00 0 0

IC chyba rozumie, iz na ogolno pojetym marketingu nie powinno sie przycinac kosztow

Odpowiedz

Anonim, 29 marca 2009, 0:00 0 0

ej startuję z większymi zakupami i jadę

Odpowiedz

Anonim, 30 marca 2009, 0:00 0 0

A ja kupuje u innych dystrybutorow i pojade za własne zaoszczedzone na wspołpracy z IC.

Odpowiedz