HELLA zaprezentowała ofertę czterech głównych pionów swojej działalności.
Pierwszym z nich jest wyposażenie warsztatowe.
– W tym roku nie prezentujemy nowości, za to mogę obiecać, że pokażemy je w przyszłym. Odwiedzający nasze stoisko chętnie zapoznają się z testerem mega macs 56, który bardzo dobrze się rozwija. Interesuje ich także jego wersja na komputer. – powiedział Marcin Rozner, Dyrektor Marketingu HELLA Polska.
Drugi segment to chłodzenie i klimatyzacja z marką Behr Hella Service. Na stoisku można było obejrzeć niemal cały asortyment producenta w tym zakresie.
Kolejny dział to reflektory:
– Oświetlenie bardzo dobrze rozwija się na polskim rynku. Klienci poszukują jakości, nie tylko ceny, dlatego też wzrasta popularność reflektorów i oświetlenia tylnego w jakości pierwszomontażowej, a tylko produkty w tym standardzie posiadamy. Jesteśmy bardzo mocni głównie w dziale samochodów niemieckich i francuskich. Posiadany reflektory od zwykłych halogenowych, poprzez ksenony, biksenony, po oświetlenie LEDowe. – powiedział Marcin Rozner
Czwartym segmentem działalności HELLA są części dodatkowe takie jak żarówki i wycieraczki. Firma wciąż rozwija swoją ofertę w tym zakresie. Już jesienią można spodziewać się nowych ofert promocyjnych, dotyczących między innymi wycieraczek hybrydowych.
Już wkrótce małą rewolucję przejdzie portal warsztatowy firmy – HELLA Tech World. Zostanie on otwarty (brak konieczności rejestracji) i lepiej dopasowany do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Więcej szczegółów podamy wkrótce.
Komentarze