Wzrost sprzedaży

11 marca 2009, 0:00

Firma Lauber Sp. z o. o., będąca własnością firmy Inter Cars S.A., w 2008 roku odnotowała 60% wzrost sprzedaży produktów regenerowanych – informuje Zarząd Spółki Lauber. 1 lutego 2009 roku, zarząd firmy Lauber Sp. z o.o. podpisał kontrakt na sprzedaż produktów regenerowanych dla jednego z kluczowych producentów i dystrybutorów podzespołów motoryzacyjnych w Europie.

 Z uwagi na skalę przedsięwzięcia, firma planuje zwiększenie zatrudnienia o 10%. Ponadto w ramach sieci dystrybucyjnej Inter Cars S.A., w dwóch pierwszych miesiącach 2009 roku nastąpił 26% wzrost wartości sprzedaży produktów Lauber, w odniesieniu do okresu analogicznego roku poprzedniego. Procentowa rentowność zysku netto za 2008 wynosi 8%.W wyniku przyjętego planu wsparcia sprzedaży, w 2009 roku szacowany jest wzrost o 30%.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 11 marca 2009, 0:00 0 0

No tylko się cieszyć że tak dobrze sprzedają się cuda. Totalna porażka z jakością. 4 przekładnie z czego 3 uszkodzone, tylko pogratulować. Lepiej niech pracują nad jakością a nie kreowaniem fałszywego wizerunku bleeeech

Odpowiedz

Anonim, 12 marca 2009, 0:00 0 0

Firam Inter Cars S.A. już promuje swój produkt pod brendem 4MAX - taka sama "kupa" jak Lauber !!! Przy sprzedaży produktu Lauber mamy kłopoty z późniejszą reklamacją. Na 10 produktów 8 to szmelc ! Taktyką Firmy Inter Cars S.A. są WYSOKIE ceny a przy TAAk wysokich cenach na inne produkty Firmie i tak się "opłaca" wypuścić bubel !!!

Odpowiedz

Anonim, 12 marca 2009, 0:00 0 0

Z tego co widziałem to testuja kazdy element to zregenerowaniu na profesjonalnym sprzęcie więc może troche problem tkwi w tym że wymieniający przekładnię nie sprawdzają za wczasu przyczyny niedomagania wspomagania i pakuja zregenerowaną przekładnię do zasyfiałego układu. Nie wiem może nie ale się zastanawiam, bo na pewno sprawne produkty od nich wychodza i maja raport z kazdego testu.

Odpowiedz

Anonim, 12 marca 2009, 0:00 0 0

A zastosowałeś się do warunków gwarancji gdzie podają aby dwukrotnie przepłukać układ i go odpowietrzyłeś? W ogóle wiesz na czym to polega?
TO przeczytaj instrukcje która jest zawarta w karcie dołączanej do przekładni. Jeśli na 10 produktów 8 to szmelc....który został odrzucony - to powiem jedno, współczuję twoim klientom, bo po prostu nie umiesz montować tych części.
Kupuję Laubera od 2 lat i naszym zdaniem jakość uległa zdecydowanej poprawie.

Odpowiedz

Anonim, 13 marca 2009, 0:00 0 0

Hahaha totalny szmelc - Mark chwalisz go tak jak byś był pracownikiem, który stanął w obonie hehe. To nie zmienia faktu, iż jest to totalny szmelc!

Odpowiedz

Anonim, 13 marca 2009, 0:00 0 0

Produkty regenerowane w świecie rozwijają sie bardzo szybko.
Sam widziałem takie fabryczki i rzeczywiście robią dobrą robotę.
Gadanie że 8 na 10 złych to totalna bzdura. Jeżeli sam tego doświadczyłeś to Ci współczuję. Musisz nauczyc się liczyć. Po co kupowałeś nadal widząc, że są złe :-) w ten sposób przepłaciłeś kilkakrotnie

Odpowiedz

Anonim, 13 marca 2009, 0:00 0 0

Ja natomiast polecam firmę "RG" z Krakowa odnośnie regeneracji przekładni kierowniczych i pomp wspomagania. Mają bogatą wiedzę i doświadczenie oraz bogate zaplecze urządzeń do profesjonalnej regeneracji. Polecam w 100%

Odpowiedz

Anonim, 13 marca 2009, 0:00 0 0

lepiej weżcie sie za krakusa zieberko i go zregenerujcie albo banicja jak tak mozna mieć takiego zaciska.pompe,przekłania wszystko na ten temat....

Odpowiedz

Anonim, 13 marca 2009, 0:00 0 0

lepiej weżcie sie za krakusa zieberko i go zregenerujcie albo banicja jak tak mozna mieć takiego zaciska.pompe,przekłania wszystko na ten temat....

Odpowiedz

Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0

Lauber powiem tyle że ich zregenerowany rozrusznik popracował 2 dni kiepska robota i tyle pozatym reklamacja to strata czasu potrafią miesiącami rozpatrywać itd kiepska jakość chociaż wkoło się chwalą swoim systemem zarządzania jakością. czekam już miecha na rozrusznik i nic nie wiadomo. pozatym co to za regeneracja jak zamontujesz rozrusznik i samochód zapala jak traktor obłęd popracował dwa dni regenerują rozruszniki z pękniętymi głowiczkami której część jeszcze wpadła do silnika nic tylko sprawe założyć o odszkodowanie jak promują takie g....

Odpowiedz

Anonim, 25 sierpnia 2009, 0:00 0 0

regeneracja totalna porażka, robią to przy jak najmniejszym wkładzie własnym. Kupiłem od nich alternator który w środku był skorodowany.... nie wiem co o tym myśleć, gdyż mam wrażenie że oni przyjmują złom, pakują i sprzedają pod marką LAUBER. Pomijając fakt, że części to tegoż wymienionego alternatora to wszystko było made in china.....a chwalą że produkt wytworzony w UE. Śmiechu warte.... zabierzcie się za konkretną robotę, a nie patrzycie jak tylko sobie kieszenie napchać. NIE POLECAM !!!!!!!

Odpowiedz