Technologie Delphi OE w najnowszych pojazdach

16 maja 2017, 9:57

W czasie targów motoryzacyjnych Genewa 2016 czołowi producenci samochodów z całego świata zaprezentowali gamę nowych pojazdów wyposażonych w najnowocześniejszą technologię Delphi OE.

Innowacje Delphi wyróżniały się podczas organizowanego co roku wydarzenia — ponadto znalazły swoje zastosowanie także w Oplu Astrze, uhonorowanym nagrodą pojazdu roku Autocar 2016. To był wspaniały rok dla Delphi — wprowadzono na rynek pierwszy na świecie zintegrowany system rozpoznawania gestów 3D, w który wyposażono nowe BMW serii 7 (sterowanie systemem multimediów za pomocą prostych ruchów dłoni i ramienia, czyli komunikacja z pojazdem za pomocą gestów). Firma Delphi otrzymała także nagrodę PACE 2016 za Dual Role Hub — jedyne znane rozwiązanie OE – centralki o podwójnej funkcji – zarówno rozdzielacza, jak i mostka host-to-host, które pomagają zapewnić pasażerom bezpieczeństwo, ochronę środowiska i łączność.

Nowa Alfa Romeo Giulietta: Systemy łączności, w tym złącza systemu bezpieczeństwa pasażerów (SRS), przewody USB/HSD, skrzynka bezpieczników i przekaźników, moduł kolumny kierownicy.

Nowy Bentley Mulsanne i LWB: Pasywny system wykrywania obecności pasażera.

Audi RS Q3 Performance: Platforma łączności i nawigacji CNR, alarm ultradźwiękowy, układy elektryczne (terminale, obudowy), złącza SRS. BMW M760Li xDrive: Moduł dachowy z rozpoznawaniem gestów, radar krótkiego zasięgu.

Nowy DS 3: Syrena alarmowa (zasilana z akumulatora), złącza SRS, przełączniki, Selespeed (łopatki sterujące zmianą biegów pod kierownicą), układ zmiennych faz rozrządu, cewki zapłonowe, układ GDi.

Jaguar F-TYPE SVR: Zintegrowany panel centralny, przełączniki (w tym przełączniki kolumny kierownicy oraz łopatki zmiany biegów), panel interfejsu użytkownika, moduł kolumny kierownicy, immobilizer, wewnętrzny czujnik ruchu, syrena alarmowa (zasilana z akumulatora), pasywny system wykrywania obecności pasażera, pochłaniacz par paliwa.

Ferrari GTC4 Lusso: System multimediów (z ekranem dotykowym pojemnościowym), wiązki elektryczne, systemy łączności, w tym złącza SRS.

Maserati Levante: Wiązki przewodów silnika, systemy łączności, w tym złącza SRS, przewody USB/HSD.

Mercedes Benz klasy C Cabriolet: Pasywny system wykrywania obecności pasażera, system alarmowy, system odbioru cyfrowego sygnału audio (SDARS), złącze sterownika poduszki powietrznej, zapłon, centralny kontroler układu zasilania, układ wtryskowy Diesel Common Rail, pochłaniacz z węglem aktywnym.

Porsche 718 Boxter: Zintegrowany panel centralny, pochłaniacz z węglem aktywnym.

Peugeot Traveller: Systemy łączności, w tym złącza SRS, moduły komputera nadwozia.

Renault Scénic i Grand Scénic: Zintegrowany system czujników kamery i radaru (RACam) zapewniający pełną gamę rozwiązań aktywnego bezpieczeństwa; systemy łączności, skrzynka bezpieczników i przekaźników.

SEAT Ateca: Układ wtryskowy Diesel Common Rail.

Volvo V90: Wiązki elektryczne, systemy łączności, centralne elementy elektryczne, wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, zintegrowany system czujników kamery i radaru (RACam) zapewniający pełną gamę rozwiązań aktywnego bezpieczeństwa. IntelliSafe Assist w standardzie obejmuje aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control), funkcję ostrzegania o zbyt małej odległości od poprzedzającego pojazdu (Distance Alert) oraz zaawansowaną funkcję jazdy półautonomicznej (Pilot Assist), do 130 km/h, 80 mph. City Safety, w tym funkcja wykrywania dużych zwierząt. Zapobieganie zjechaniu z drogi, radar krótkiego zasięgu (2. generacji, umożliwiający wykrywanie pojazdów w martwym polu, monitorowanie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach jadących w poprzek), syrena alarmowa, czujnik ultradźwiękowy, pasywny system wykrywania obecności pasażera, centralny moduł sterujący nadwozia.

Dla wersji hybrydowej: Układ wiązek wysokiego napięcia, falownik startstop i konwerter DC/DC, generator sygnału dźwiękowego.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!