Podczas odbywającej się w Barcelonie gali Tenneco Customer of the Year 2008 firma Moto–Profil zdobyła nagrodę w kategorii Innowacje w Biznesie. Nagroda przyznawana jest firmom, które wykazały się najwyższym poziomem innowacji i kreatywnego myślenia w dziedzinie biznesu motoryzacyjnego.
Na decyzję międzynarodowego jury wpłynęły głównie: ugruntowana pozycja firmy Moto-Profil na rynku, doskonała organizacja corocznych Międzynarodowych Targów Wiedzy Technicznej i Szkoleń i stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń między dostawcami, dystrybutorami i odbiorcami w branży motoryzacyjnej.
To kolejna nagroda dla firmy Moto – Profil, otrzymana za niezwykle udany 2008 rok.
Dodatkowe informacje na www.moto-profil.pl.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 28 stycznia 2009, 0:00 0 0
Grtulacje dla Firmy Moto-Profil...
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
Grupa Tenneco nagradza własnych członków.. Super nagroda - Towarzystwo Własnej ADoracji..
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
Chyba pomyliło Ci się Tenneco z Temotem. Tenneco jest producentem części!!!
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
Tenneco jednak nagradza własnych... Wprawdzie dystrybutorów ale jednak. Bo to ich towarem handluje Moto-Profil.
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
I tak ich Fota wciągnie!
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
Kogo F. wciągnie? Tenneco, Temot czy Moto-Profil. A może białą kreskę wciągnie żeby łatwiej przełknąć kurs akcji F.? obecnie po 6 zł. Na takim dnie to jeszcze nie byli :)
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
cos słabe info masz kolego akcje sa juz po 6,9 i pną się w górę, zobaczymy za 12miesięcy kto się bedzie śmiał
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
kolego, dzisiaj -4,76% na 6,00 :)
śledź giełdę jeśli masz ich akcje to sprzedawaj, mniej stracisz :))
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
Nie piszcie jak dzieci.
Wiadomo że na rynku zostanie dwóch, trzech graczy:
1/InterCars
2/Fota
3/?
Reszta z małych firemek sie do nich przyłączy albo padną
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
na Fotę to ja bym tak odważnie nie stawiał. Popatrz co się u nich dzieje: braki w towarze, zaległości u dostawców, likwidacja filii... starsi w branży pamietają firmę, która była w takiej sytuacji. I jak skończyła? Bardzo szybko. Nie ma jej. A takie wizje roztaczali...
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
do-> ad
Zostanie też Hart są całkiem dobrze zorganizowani...
Odpowiedz
Anonim, 29 stycznia 2009, 0:00 0 0
Z Fotą to dzieje się w końcu lepiej niż w 2008.
Przedtem stawiali na maksymalną sprzedaż nie patrzyli na koszty i zyski.
Teraz wszystko się zmieniło.
Nierentowne filie idą do zamknięcia. Przypuszczam że zamkniętych zostanie jakieś 30 fili.
Teraz kto nie ma gotówki i nie godzi się na bardzo krótkie terminy płatności nic u Foty nie kupi ( i bardzo dobrze).
Małe firemki które do tej pory funkcjonowały i brały wszystko na kredyt padną w oka mgnieniu.
Pewnie udział Foty w rynku się zmniejszy ale za to znów to będzie zyskowna firma.
I niech teraz tylko InterCars walczy o prym na rynku europy wschodniej bo Fota juz z tej rozgrywki wypadła.
Byle IC przeżył bo go zadłużenie zabije
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
Wszytsko rozumiem popieram idee bo o to w tym wszystkim chodzi i jestem za. I wiemy o jaką nagrodzoną firmę chodzi.. Tylko nie rozumiem jednego i nikt tego mi niewytłumaczy dlaCZEEGO tyle razy już podnosili ceny teraz są u mnie najdroższą firmą i wtym własnie miejscu nie rozumiem dlaczego nas wystawiają do wiatrru, tłumaczyli się mi że nie będą tego za darmo sprzedawać i niech Team, Auto-Partner to sprzedaje tylko jedna chwila ja trace konkretne pieniądze jeżeli kupuje u nich. Jak podnosze cene dla mechanika który już wszystko i wszytskich na mieście obleciał to jest hasło "kupie tam" gdzie jest te partnerstwo panie prezesie M.P bo zapomniałem twą godność z tego "partnerstwa dla pokoju". Dla mnie to jest jawne zostawianie mnie na lodzie...
Pozdrawiam
wszystkich -> zarzenowany
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
ok, ale weż pod uwagę jedną rzecz: Hart, Auto Partner czy Inter Parts stawiając filie prędzej czy później zrażą do siebie swoich obecnych klientów. Tak samo jak kiedyś Fota czy Icars. W tej chwili funkcjonują bo mają dobre ceny i... nic więcej. Jeśli sklep chce sie rozwijac przez prace z mechanikami to te firmy nie są dla niego partnerem w handlu. przerabiałem to i ich handlowiec stał się akwizytorem i jeździł do kazdego warsztatu w mojej okolicy. Niewiele jest w pl firm któe traktuja sklepy naprawde po partnersku, ale są takie. I życze im jak najlepiej. Ale w życiu nie kupię w firmach, któe jeżdżą do moich klientów. Nie bede napędzał im obrotu. Zamawiając w Icarsie tylko finansuję im trasę do mechaników. nie będę ich wspierał, nie kupią mnie za żadne laptopy, plazmy czy wycieczki. Zarobie sobie na to z obrotu. Nie reklamują żadnej firmy, ale chce tutaj przestrzec kolegów ze sklepów/hurtowni aby się zastanowili czy pasek, świeca, filtr kupione 1% taniej zapewnią im rozwój firmy w sytuacji gdy te firmy w tej samej prawie cenie sprzedadzą mechanikom. Zastanówie się ludzie. Pozdrawiam wszystkich uczestników rynku motoryzacyjnego w polsce,
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
na pohybel czerwono-niebieskim, czarno-czerwonym i nieieskim. Im wszystkim na pohybel. Dość już oszukiwania sklepów. Chcą handlować z warsztatami, niech handlują.
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
zadłużenie IC tylko w 4 bankach wynosi prawie 300 mln do tego obligacje na ponad 722 mln ??? No i myślicie że to dzwigną, kurs akcji najniższy od startu, zjazd kursu przez 15 miesięcy o 75(%-pkt) w dół. P A D A K A . Na filiach kradzieże i manka inwentaryzacyjne sięgające 10 % magazynu??!!
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
Duża firma duży problem ! - duża strata(na walucie), duże koszty, duża bezwładność...Jest szanasa dla firm które mają niskie koszty, albo które potrafią lub/i mają na czym zarabiać.. Moto-Profil, Hart, Auto Partner, InterParts,
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
Piszę o tych firmach bo one nie mają filii w każdej dziurze. Sam kupuję u wszystkich wymienionych. Nie czuję wyjątkowego wsparcia z żadnej z nich. Z każdej ?wyciskam? ile się da ?ceny!, bonusy, promocje, szkolenia, programy lojalnościowe? które przekazuję moim mechanikom. Miałem i takich mechaników którzy dali się ?oczarować? dystrybutorowi ale wszyscy wrócili ze względu na fatalną jakość obsługi. ?Traktowanie sklepu po partnersku? ?co to znaczy? Co z tego że MP nie sprzeda bezpośrednio do warsztatu jak zaopatruje okoliczne ?pseudo sklepy? (magazyn ~50 tyś) -na to samo wychodzi. Układy partnerskie z mechanikami to wyłącznie moja wieloletnia współpraca Fair Play! To jest biznes, każdy chce zarobić, żaden ?Partner? nic za darmo Ci nie da!
Odpowiedz
Anonim, 30 stycznia 2009, 0:00 0 0
do : Nick: do znawcy znawców
pisałem i jeszcze nie widziłem twojego komentarza ale spostrzeżenia mamy podobne...
"To jest biznes, każdy chce zarobić, żaden ?Partner? nic za darmo Ci nie da!"
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
tochę nie rozumiem waszego podejście. Kupuję w MP pomimo tego, ze są najdrożsi. Podniosłem ceny i wcale nie odczułem spadku. Rozmawiam z mechanikami inaczej: chcesz program, serwisowy chcesz szkolenie techniczne dla swoich rpacowników? to kupuj u mnie, ja będe kupował u Profila i dostanę to od nich. I na inteligentnych mechaników to działa. A jak ktoś kupuje złotówe taniej w carsie to niech oni mu cos dadzą. Ale oni go tylko wydoją. Niech tak robią to nie moja sprawa. Co do zaopatrywania innych sklepów w mieście. Troche sie krzywie ale to jest dla mnie zrozumiałe: skoro ja nie robię u nich 100% moich zakupów, jesli oni nie mają wyłączności to ja też nie. Długo sie opierałem przed nimi, ale nie ma dla mnie alternatywy na polskim rynku: albo handluje z profilami i korzystam z ich pomocy, albo kupuje taniej o złotówke w timie, u Bacławskiego czy Antosia. Ja wybrałem MP. Nie korzystam z wszystkiego co mają, bo już jest tego tyle że nie dam rady u siebie wszystkiego opanować: motoserwis, zajebiste szkolenia (nie spotkałem się z lepszymi), sprzęty dla mechaników, na których nie zarabiam za dużo, ale widzą ze im pomagam, doskonały magazyn Trw i luka, logistyka, zrobiłem z nimi trwserwisy teraz mają uczciwy program bonusowy i profiauto. i niech ktoś powie ze to nie jest partnerstwo? coś za coś, owszem ale to mi sie opłaca. Jeśli ktoś chce wykorzystać to co mają to ma jak w raju. A przypominam: długo nie chciałem ich do siebie wpuścić, teraz pluje sobie w brode. Ale głupich nie sieją, sami sobie taki los wybierają
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
Tylko kolego powiem ci odnośnie M-P i I-P to druga fimra ma więcej na półce niż ten cały Motopartner
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
Nie mĂłwie Ĺşle o I-P ale nie handluje z nimi bo mi nie pasujÄ?. Fajnie sie rozwijajÄ? i chwaĹ?a im. MoĹźe kiedyĹ? waldek zmÄ?drzeje i walnie caĹ?Ä? tÄ? grupÄ? w czorty.
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
Tak samo myślałem 5-6 lat temu, kiedy będąc ?partnerem? Foty wydawało mi się (nie tylko mi), że wszystko jest w najlepszym porządku. Do czasu jak Fota przestawił warunki- albo cię ?kupimy? albo zniszczymy (w dużym skrócie).Z perspektywy czasu nic lepszego nie mogło mi się zdarzyć. Slogany w biznesie typu: partnerstwo, wyłączność są dla mnie nieporozumieniem. Każda z firm kombinuje jak najwięcej wyciągnąć najmniej dając, a ja w drugą stronę z tych firm. Partnerstwo gdzie warunkiem jest przekazanie danych moich warsztatów jest nieporozumieniem(program warsztatowy) nie mówiąc o pracy na sprzedażowym systemie informatycznym oferowanym przez dystrybutora.(warto dokładnie przeczytać umowę) Kto ceni bezpieczeństwo i niezależność nich się dobrze zastanowi !!! ?Ale głupich nie sieją, sami sobie taki los wybierają?
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
poswiecilem troche czasu i przeczytalem wasze komentarze. Musze stwierdzic, ze tak ciekawej lektury dawno ju nie czytale. Jesli chodzi o Fote to dobrze im tak za arogancje i sposob traktowania ich partnerow( klientow i dostawcow) Mamm nadzije, zeprzezyja ten kryzys i wyciagna wnioski z przeszlosci,bo szkoda by bylo zeby ich miejsce zajela jakas firma z kapitalem zagrancznym.
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
wykorzystajmy to forum do wymiany informacji a nie najeżdżania na siebie.
wiem, że partnerstwo to idea fix, mówimy tu o biznasie i tyle. ja próbuje wam poakzać, że niepotrzebnie spalamy sie szukajac towaru o złotówke taniej a nie to jest clou biznesu. mp bardzo mi pomaga związać ze mną mechaników i dlatego wolę kupować u nich nawet jeśli tim czy ipasrts dadzą mi 3-5% taniej. to traci wtedy znaczenie. jesli mp zacznie stawiac filie to zrezygnuje z nich. ale dopóki tego nie robia to doje z nich ile sie da.
Odpowiedz
Anonim, 31 stycznia 2009, 0:00 0 0
Wszystko ladnie-pieknie, ale konkurencja na ranku jest tak duza, ze nikt nie odpusci i w koncu ktos sie spali (nie pisze kto z mojego punktu widzenia, wkrotce sie okaze).
W mniejszych miasteczkach, takie zachowanie jak jest wyzej opisane, byc moze jest prostsze w realizacji. Duze aglomeracje to walka bark_w_bark, jednak idzie czesto pogodzic interesy obu stron.
Odpowiedz
Anonim, 1 lutego 2009, 0:00 0 0
Pracuje w tym od 10 lat i Moto Profil zawsze był moją konkurencją.Jednak na miejscu właścicieli sklepów MP wybrał bym jako głównego dostawcę. Prawie nie jeżdżą po warsztatach oferują szkolenia i to jest ważne.Fota czy Inter Cars przywiozą Ci towar a za chwilę pojadą do warsztatu i dadzą mu te same lub lepsze warunki.Przykro stwierdzić że tak wielu właścicieli sklepów daje się ....... im na wszystkie strony.
Odpowiedz
Anonim, 1 lutego 2009, 0:00 0 0
Drogi znawco - to co piszesz pokazuje że nie potrafisz wyjść z zaklętego kręgu własnych zahamowań. przecież jeżeli ktoś Cię okradnie to nie znaczy że wszyscy są złodziejami, jeżeli ktoś Cię okłamoie nie znaczy że wszyscy kłamią. Szkoda że nie próbujesz sam się naprawić. Takie nastawienie prowadzi do paranoi w której bedziesz widział naokoło samych drani, oszustów i kłamców. Spróbuj nad tym pomyśleć bo w ten sposób zamykasz sobie horyzonty myślowe i rozwojowe. Fota od poczatku myślał by swoich partnerów oszukać i wykupić - co to dało to już obecnie widać - więc może pomyśl czy taki MP jeżeli jest choc trochę mądry i bisnesowo sprawny chce iść tą drogą? Wszystkie te firmy które oszukały swych partnerów w obecnych czasach idą ku bankructwu zabijają ich koszty, wewnetrzne kradzieże ioszustwa no to dlaczego ktoś by chciał iść tą samą drogą - pomyśl o tym i spróbuj nie iść w paranoję :-))
Odpowiedz
Anonim, 1 lutego 2009, 0:00 0 0
Święte słowa kolego... Święte słowa
Odpowiedz
Anonim, 2 lutego 2009, 0:00 0 0
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, szczególnie kolegę z Moto-Profilu, który musi bronić przyjętej strategii firmy. Być może człowiek doświadczony nieudanym ?partnerstwem? ?(to ja:)) jest bardziej wyczulony na sztuczki i zagrywki firmy chcącej mnie oczarować. Wspomniane przez Ciebie horyzonty myślowe i rozwojowe możesz zamknąć wchodząc w układ ?partnerski? z jedną tylko firmą. Wszystkim życzę zdroworozsądkowego podejścia do prowadzenia firmy dla mnie priorytetem jest zachowanie niezależności i swobody prowadzenia własnej. Dziękuję za dyskusję.
Odpowiedz
Anonim, 2 lutego 2009, 0:00 0 0
nawet jeśli te komentarze pisał ktoś z profila to nie uważam że to coś złego. Niech sie chwalą co mają dobrego, niech otwierają oczy tym wszystkim sklepom które pasą fote czy karsa. mi kiedys otworzył oczy ich dyr i chwała mu za to
Odpowiedz
Anonim, 2 lutego 2009, 0:00 0 0
Dokładnie kolego, mnie obchodzi to czy on jest z M-P ważne że napisał prawde..
A prawdę taką, że wszystkie te firmy oprócz M-P robią wszystko, żeby o minąć sklep, zreszto niedawno prezesi tych firm foty jc carsu głosili ( plus reszta światowców ) hasła że zostana tylko Dystrybutorzy a sklepy padną lub zostaną wyeliminowane z łańcuszka hurtownia-sklep-warsztat. A rzeczywistość jest taka JC już niema fota jak nie zmieni swojej polityki pójdzie w ślady swych poprzedników ( JC, Confexu - spora brygada pod koniec istnienia JC to ludzie z Confexu ) i to jest fakt a nie plota, a cars jest bo jest moloch, ale panowie z wyższych swfer IC tez niedawno głosili tezy, że mogliby się sprzedać, podaczas spotkania z pewną firmą we Francji ale czas pokaże co zostanie z tych wielkich panów z wielkim EGO
Odpowiedz
Anonim, 3 lutego 2009, 0:00 0 0
Swoją drogą ciekawe kiedy ci panowie z JC a wcześmiej Z confexu położą tym razem cars do trzech razy sztuka....
Odpowiedz
Anonim, 3 lutego 2009, 0:00 0 0
gdzie ten kolega, wg którego akcje Foty pięły się w górę????
Od 13:07 5,4 zł za akcję. Nie kopcie ich zbyt mocno....
Odpowiedz
Anonim, 3 lutego 2009, 0:00 0 0
Hmm ale forum sie zrobiło :)) Nie wierzę własnym uszom :) Narzekania na Fote i IC. Podpisuje się pod wszystkim co było na górze o niezależności. Pracuje w firmie która jest dystrybutorem .... mamy dustrybucję bardzo zbliżona do MP i niestety muszę stwierdzić, ze jesteście znikomym procentem. Zdecydowana większośc nie widzi tego, ze sprzedając to samo co wielkie molochy nic wielkiego nie zdziałają a wręcz przeciwnie zostaną na detalu który powoli umiera. Piszcie więc u mówcie o tym - PZDR !!
Odpowiedz
Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0
Ostatnio wpadło mi w ręce opracowanie z niemieckiego aftermarketu i proszę sobie wyobrazić że w Niemczech egzystują 4 wielkie firmy dystrybucyjne i ponad 900 - dobrze czytacie 900!!! firm małych lub średnich dystrybuujących części samochodowe. I nie są to sklepy z gadżetami i felgami ale lokalne hurtownie dystrybuujące części do warsztatów. Co ciekawe ten sektor się dosyć mocno rozwija osłabiając gigantów. Wnosek stąd jest taki że na polskim rynku ponieważ drugi stopień dystrybucji nie został zdemolowany przez Fotę Carsa etc będzie się podobnie rozwijał. Oprócz mojej firmy znam bardzo wiele firm w Polsce które dostarczają części do warsztatów skutecznie konkurując z filiami Foty, Carfsu a nawet powiem patrząc na to co się dzieje wygrywając z nimi. Według mnie jest to spowodowane tym że obecnie nie ma miejsca w biznesie na ogromne koszty i oszustwa generowane na filiach i należy skupiać się na niskokosztowej działalności i możliwościach sprzedaży (logistyka, wartości dodane etc) Ogólnie mam jedną receptę na sukces w takiej jak moja działalności: niskie koszty, skupienie się na sprzedaży czyli na klientach, monitorowanie dostwaców (wybierając tylko takich którzy nie starają się mi wyrwać odbiorców oraz tych którzy nie prowadząc filii nie mają tych kosztów i pomagają mi w dotarciu do warsztatowców i utrzymaniu ich przy sobie). Czy to będzie MP czy kto inny to już inna sprawa - mogę w to wierzyć lub nie wierzyć liczą się dla mnie fakty i rozsądne ekonomiczne uzasadnienia. Niemniej jeżeli będę miał nadal oparcie o dobry magazyn i dobrą logistykę to niewiele mają dla mnie znaczenia różnice w cenach zakupu bo i tak jestem znacznie lepszy i efektywniejszy niż molochy i wygrywam. A partnerstwo to ładna rzecz ale zawiązuje się ono przez lata i musi mieć podstawy ekonomiczne ale wtedy jest najbardziej efektywne.
Odpowiedz
Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0
sporo tutaj właścicieli sklepów, sporo ludzi o podobnym podejściu do biznesu, zapewne z różnych miejscowości,zapewne uzbierało by się przynajmniej po 1 na województwo. Dogadajmy się, stwórzmy grupę sklepów, większych sklepów i powalczmy z dystrybutorami/ściemniaczami. Dystrybutorzy mają jeden problem - żaden z nich nie potrafi zapewnić odpowiedniego serwisu swoim klientom - bo mają ich za dużo. Sklepy istnieją i będą istnieć, ponieważ mniejszy zawsze znajdzie czas żeby poszukać dla warsztatu lusterka,opony czy wężyka, podzwoni, poszuka i obsłuży kompleksowo. A dystrybutor ? Jeśli czegoś nie ma to nie i koniec - nie jest w stanie setki czy tysięcy klientów obsłużyć tak kompleksowo jak sklep, dla którego każdy wężyk, każdy detal jest ważny . Zadzwońcie do dystrybutora i spróbujcie kupić np. osłonę przegubu do Jaguara ! Prawda jest okrutna, u dystrybutora nie kupicie, w sklepie zacznie szukać, dzwonić aż znajdzie- a jak znajdzie to klient jest jego! Tak więc panowie ? Jest forum, macie znajomości , zbierzmy się i wspólnie stwórzmy grupę na zdrowych warunkach, opracujmy umowy nie krzywdzące nikogo, bez ryzyka, ale z głową, żeby się opłacało. Co wy na to ?
Jeśli chodzi o dystrybutorów to :
IC - za duży, już brak kontroli i obsługi na wysokim poziomie-mechanik który coś kupi w oddziale to pierwszy i ostatni raz bo czas oczekiwania masakryczny
Fota - proponuje zamówić kłódki, nic już nie pomoże
Hart - całkiem całkiem, ale jak sie słyszy jak opie....ją pracowników to się źle robi, no i częste braki ich zabiją
M-profil - nie przetrwa bez filii, a jak zacznie je otwierać "partnerzy" się odwrócą
Elit - nowy Prezes rozpracuje ... portfele inwestorów :)
Auto Partner - kiedyś wg. mnie najlepszy serwis dla klientów, obsługa fachowa itd... trochę to zamarło ale ostatnio mnie zadziwiają-niestety system filialny więc ze mną dużego biznesu nie zrobią
I-Parts - Waldek nie głupi, jakoś tym kręci. Ale serwis wiele do życzenia, obsługa również
AD - niech kupią kłódki jak Fota, taniej wyjdzie :)
Auto Land - nie mam zdania- słyszę że pną się w górę
Motogama - nie dadzą rady bez filii, na razie mi pasują - coś tam kupuję
Gordon - cwany lis choć nie wygląda :) Nie wiem jak to robią ale udaje im się-pogratulować. Ale partner również nie dla mnie.
AP Gdańsk- P. Antoni to niesamowity facet-ale dla mnie za daleko i też znam go z opowieści.Dla sklepów z północy może to być ciekawy dostawca.
Jak widzicie troszku znam rynek i proponuje ciekawą współpracę, w zależności od zainteresowania na tym forum przedstawie swój pomysł kolejnym właścicielom sklepów - pytanie ludzie- co wy na to ? Myślę że w grę wchodziłby również import bezpośredni - ominęlibyśmy dystrybutorów !
Odpowiedz
Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0
Zapisz się kolego do CDNu albo QSD albo do Auto Euro - nie widzisz jak to działa? Kolejny oszołom. Masz 100 baniek na magazyn? Stuknij się porzadnie w głowę bo cię życie stuknie.
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
Oj chłopie, chłopie... Nie pisz że znasz rynek, bo mitoman jesteś. Wejdź w grupę, za chwilę będziesz ledwo koniec z końcem wiązał....
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
tak jak piszą powyżej, uważam, że nie jest to takie łatwe jak myślisz, ale chętnie poczytam i ocenie jak napiszesz więcej o swoim pomyśle.
Odpowiedz
Anonim, 7 lutego 2009, 0:00 0 0
Witam kolegów ja też współpracuje z MP i sobie chwale.Jako drugiego dostawcę mam ARMAPOL z gdyni i bardzo sobie chwalę ich logistykę oraz podejście do klientów.Prowadzą markę QAP z której produktów takich jak klocki,tarcze,pompy,wahacze oraz amortyzatory jestem naprawdę zadowolony,polecam z tego co wiem dowożą już do centralnej polski.
Odpowiedz
Anonim, 8 lutego 2009, 0:00 0 0
Chłopie po co wymieniasz te wszystkie firmy przecież każdy z nas wie że poza MP każdy z nich wyd***ł by cię najchętniej a potem zjadł ci serce o wymiśkowaniu z kasy nie wspomnę. A samemu lub z kolegami to se możesz tylko na trąbce pograć i takie są realia i nie fantazjuj bo to prowadzi do strat.
Odpowiedz
Anonim, 13 lutego 2009, 0:00 0 0
NIc się tu niedzieje wiecęj
ojoj
Odpowiedz
Anonim, 13 lutego 2009, 0:00 0 0
dawać ploty ploteczki kiedy M-P otwiera pierwszy oddział
Odpowiedz
Anonim, 13 lutego 2009, 0:00 0 0
http://motofocus.pl/news,4986,profiauto-rozwiazanie-na-trudne-czasy-.html
:)
Odpowiedz
Anonim, 14 lutego 2009, 0:00 0 0
tak, otwiera.auto profi to 180 oddziałów od raz. czy wszyscy sfiksowali na punkcie filii? tak się ich boicie? niech otwiera, co wam szkodzi? nie poradzicie sobie.
Odpowiedz
Anonim, 14 lutego 2009, 0:00 0 0
Chłopie czy ty nie widzisz różnicy pomiędzy filiami a wspólną marką handlową - puknij się w głowę. Nie widzisz że wszystkie filialne organizmy się rozkładają z powodu robactwa kosztów, oszustw i złodziejstwa? Takie masz złe zdanie o tych kolesiach z MP że sobie zakładają pętlę na szyję - przecież im się tak dobrze żyje i robi biznes - byliby głupkami a o to ich nie podejrzewam
Odpowiedz
Anonim, 17 lutego 2009, 0:00 0 0
Kolego, na tym samym wózku jedziemy... nie wyczytałem ironii??
Pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 18 lutego 2009, 0:00 0 0
zobaczycie jak wam motorol da popalic. karsy teamy foty bez szans są przy nich. Prężna firma bez skostniałych struktur.
Odpowiedz
Anonim, 18 lutego 2009, 0:00 0 0
Ciekawy jestem jaj radzicie sobie z ogonami magazynowymi? Ile procent tego co macie na półkach jest po prostu do wyrzucenia. Będzie coraz ciężej na ten ogon zarobić.
Odpowiedz
Anonim, 18 lutego 2009, 0:00 0 0
Przecież motorol matołku to firma malutka rządzona przez młotka a teraz ma tam podobno pracować Grabowski który pomógł Focie się wypieprzyć to tylko patrzeć jak wywróci Kałkusa - śmiechu warte nie kompromituj się
Odpowiedz
Anonim, 19 lutego 2009, 0:00 0 0
dobrze ze tam idzie, jest wielka szansa że położy firmę, skłóci pracowników i się połamie.
Odpowiedz
Anonim, 20 lutego 2009, 0:00 0 0
ja ma niejscu motorolu byłbym ostrozny w zatrudnianu dyrektorów megalomanów bez jesnej wizji, bez zanjomości rynku po rocznej działalności można tylko liczyć straty.
Odpowiedz
Anonim, 20 lutego 2009, 0:00 0 0
przecież on się zna... na piwie hahaha :))
Odpowiedz
Anonim, 21 lutego 2009, 0:00 0 0
gdyby nie ten, z którego się wyśmiewacie to MotoProfil dalej sprzedawałby tylko do warsztatcików na Śląsku
Odpowiedz
Anonim, 21 lutego 2009, 0:00 0 0
taaa...confex też rozwinąłeś... i fotę...
śmiać się tylko z ciebie można
Odpowiedz
Anonim, 27 lutego 2009, 0:00 0 0
oj mlotki z Was skoro wierzycie,ze Grabowski bedzie w MOTOROLU haha smiac mi sie z Was chce jak czytam te bzdury,wsiakacie wszystko jak gabka!!!
ktos Cie "mlotku" wypuscil z tym Grabowskim,a Ty jak pelikan.....
Odpowiedz