Na początku maja w Dubaju odbędzie się kolejna edycja branżowych targów Automechanika. Na przykładzie oferty amortyzatorów i zestawów zawieszenia BILSTEIN prześledzić można z czym mierzą się mechanicy w tamtejszym regionie świata.
Automechanika nierozerwalnie kojarzy się z odbywającymi się co dwa lata targami we Frankfurcie nad Menem. Bez wątpienia jest to wówczas najważniejsze miejsce spotkań branży aftermarketu, gdzie producenci prezentują swoje najnowsze rozwiązania i produkty. Automechanika to również cykl targów, odbywających się w międzyczasie w różnych regionach świata. Najbliższą edycję, w dniach 7-9 maja, zaplanowano w Dubaju. Firma BILSTEIN jest przygotowana pod kątem wymagań tamtejszego rynku.
Współczesny Dubaj to super nowoczesne miasto, na którego ulicach królują samochody z segmentu premium. Ich luksus mierzony jest wysokim poziomem zaawansowania technicznego i użyciem najwyższej jakości części. Jednak i one ulegają naturalnemu zużyciu i wymagają wymiany. Na centralnym miejscu stoiska BILSTEIN stanie flagowa limuzyna BMW serii 7 w wydłużonej wersji nadwozia. Firma z Ennepetal oferuje do niego kompleksowe zawieszenie OE przeznaczone na aftermarket.
W prezentowanej w Dubaju ofercie szczególne miejsce zajmą też referencje BILSTEIN B3 do modeli z zawieszeniem pneumatycznym. To rozwiązanie gwarantuje niespotykany komfort jazdy samochodem, który wielu kierowców porównuje do uczucia wrażenia płynięcia w powietrzu. Stąd też wzięło się jego potoczne określenie „Skyhook”. Na targach Automechanika we Frankfurcie swoją światową premierę miały sprężarki BILSTEIN przeznaczone do tego rodzaju zawieszenia.
Dubaj kojarzy się również z terenami pustynnymi, na których najlepiej sprawdzają się pojazdy o właściwościach terenowych. Amortyzatory i kompletne zawieszenia typu off-road to kolejny ważny element prezentacji BILSTEIN na tamtejszej edycji targów Automechanika. Obok rozwiązań stworzonych z myślą o jeździe w terenie, jak nowe B8 8100 Bypass czy B8 8112 Zone Control CR, dużą popularnością cieszą się referencje wydłużonych amortyzatorów B8. Ich montaż w miejscu fabrycznych pozwala na bezpieczne podniesienie zawieszenia samochodu.
Innymi najczęściej wybieranymi rozwiązaniami BILSTEIN na tamtejszym rynku, są amortyzatory do samochodów z aktywnie regulowanym zawieszeniem oraz seria B6, czyli ulepszone pod kątem właściwości jezdnych zamienniki.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Kovic, 8 maja 2017, 16:26 1 0
Mack3, Kato1
na pewno cieszysz się jak klient przychodzi z listą wszystkich lokalnych sklepów ( lub warsztatów ) z cenami wypisanymi w rządku.
Najlepiej aby hurtownia ( jakakolwiek ) trzymała wysokie stocki, miała cuda, dostarczała 10 razy dziennie, miała super katalog i pracowała charytatywnie...
Odpowiedz
Dystrybutor, 15 maja 2017, 7:59 0 0
Witam , słuchając waszych wypowiedzi jako przedstawiciel dystrybutora odniosę się do paru kwestii.
Co do dobrej wyszukiwarki - jak ktos chce to sobie poszuka bez problemu , kazdy może sobie wykupić tecdoca czy programy po Vinach , a że trzeba zapłacić to osobna sprawa. Najbardziej roszczeniowi są tu sklepikarze , którzy by chcieli takie rzeczy najlepiej za darmo od dystrybutora . Do tego jeszcze kupić po cenie zakupu dystrybutora ,że by potem sprzedać klientowi/jeleniowi ostatecznemu z nie wiadomo jakim zyskiem . Nawet jak ma juz te narzędzia to i tak jest telefon do hurtowni bo wiedza się skończyła. Drodzy Państwo myslicie ,że Vin jest taki idealny ? Nie do końca . Sprawdzałem kiedyś filtr oleju do VW , po Vinie pokazało dwie opcje które mogły być , a katalog papierowy trzeci typ który akurat okazał się prawidłowy . Także różnie z tym .
Kolejna kwestia , panowie sklepikarze dystrybutorzy raczej nie pójdą wam na rękę , nie wiem czy zauważyliście , że obecnie kilkunastu największych graczy na rynku stopniowo rozbudowuje sieci swoich oddziałów i powoli ale konsekwentnie realizuje się polityka jaką wieszczono juz ponad 10 lat temu. Dąży się do eliminowania sklepów , tam gdzie mieliście po wioskach swoje królestwa , tam wkraczają hurtownie . Znam wielu sklepikarzy którzy poobrażali się na hurtownie jak te otwierały im pod nosem oddziały, ale i tak gdzieś muszą kupować .
A co do cen to moi drodzy , hurtownie wprowadzaja wiele swoich nowych marek po to żebyś sklepikarzu kupił filtr do opelka za 5,99 , a marży i maja więcej niż Ci się wydaje . Nie mówiąc już o droższych rzeczach typu amortyzatory . To właśnie wojna cenowa doprowadziła do tego ,że mamy coraz gorszy towar chiński , a traci najwięcej kto? Klient ostateczny
Odpowiedz