Największa na świecie firma oponiarska wróciła na targi Geneva Motor Show. Produkty i osiągnięcia technologiczne marki Bridgestone można było obejrzeć w hali 6.
Centralne miejsce ekspozycji zajęła prezentacja dotycząca projektu realizowanego wspólnie z Komitetem Olimpijskim – TOP Partnership. Skupia sią ona wokół innowacyjności w sporcie oraz ewolucji nowych technologii produkcji opon. Partnerstwo zakłada współpracę zaplanowaną aż do 2024 roku, która obejmie cztery olimpiady zimowe: w PyeongChang, w Tokyo, w Beijing oraz zimowe igrzyska olimpijskie w 2024 roku.
Mocnym punktem programu jest także prezentacja produktów Bridgestone DriveGuard i DriveGuard Winter. Od czasu premiery na ubiegłorocznych targach w Genewie otrzymały one wiele nagród na najważniejszych rynkach Europy, między innymi: REIFEN Essen 2016 Innovation Award w Niemczech, Auto Express Product of the Year 2016 i Auto Express Editor’s Choice Award 2016 w Wielkiej Brytanii, The Irish Auto Trade Awards w Irlandii, Prémio Cinco Estrelas (Five Stars Award) w Portugalii oraz Produits de l’Année (Produkt Roku) we Francji.
Innowacyjność jest także głównym tematem ekspozycji dotyczącej technologii Run-Flat oraz ECOPIA with ologic. Wrażenie robi wystawiony na stoisku firmy nowy Aston Martin DB11 ze sportowymi oponami Potenza S007. Bridgestone jest wyłącznym dostawcą opon do tego modelu.
Komentarze