Wzrost sprzedaży o 19%, wprowadzenie na rynek 47 nowych referencji, wyprodukowanie 8,2 mln klocków hamulcowych, pozyskanie do współpracy jednego z najbardziej uznanych polskich kierowców rajdowych. To kilka przykładów pokazujących, jak przebiegało ostatnich 12 miesięcy dla marki Breck. Wkrótce wykona kolejny duży krok, wprowadzając do sprzedaży produkty przeznaczone dla pojazdów z segmentu premium.
W wyniku kampanii reklamowych z Hołkiem oraz zaangażowania w najważniejsze imprezy motorsportowe w naszym kraju, takie jak Rajd Polski lub Baja Poland znaczącemu zwiększeniu uległa rozpoznawalność marki wśród polskich kierowców. Jednocześnie rola Krzysztofa Hołowczyca nie skończyła się wyłącznie na udziale w akcjach promocyjnych. W ramach działań realizowanych wspólnie z inżynierami Breck, przez większą część roku trwały wspólne prace nad stworzeniem polskich klocków hamulcowych przeznaczonych dla aut wyczynowych. Testy organizowane były na szutrowych bezdrożach Mazur oraz w nowoczesnym Dziale Badań i Rozwoju Lumag, położonym w Budzyniu w województwie Wielkopolskim.
„Realizowane w ubiegłym roku działania koncentrowały się na najważniejszych dla nas wartościach, czyli bezpieczeństwie i wysokiej jakości. Staraliśmy się również podkreślać nasze polskie pochodzenie. Jednocześnie jedną z podstaw naszej marki jest nieustanne dążenie do dalszego rozwoju. Dowodem jest ciągłe rozszerzanie naszej oferty, m.in. o produkty z segmentu premium. Z niecierpliwością czekamy również na efekty współpracy Krzysztofa Hołowczyca z naszymi specjalistami. Mamy nadzieję, że przynajmniej w jednym ze swoich startów w nadchodzącym sezonie będzie on mógł skorzystać z klocków hamulcowych Breck przeznaczonych dla aut wyczynowych” – mówi Marek Żak, prezes spółki Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.
„Jesteśmy dumni, że polscy kierowcy coraz częściej doceniają jakość naszych produktów. Na obecny sukces i silną pozycję rynkową pracujemy już od ponad 28 lat, jednak mijający rok bez wątpienia możemy uznać za jeden z najlepszych okresów w naszej historii. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach i nieustannie poszerzamy naszą ofertę, czego najlepszym przykładem są wprowadzane właśnie do sprzedaży klocki i tarcze hamulcowe przeznaczone dla pojazdów z segmentu premium. W rezultacie na nadchodząc rok patrzę z ogromnym optymizmem” – dodaje Łukasz Żak, kierownik działu handlowego Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.
Komentarze