2007 rok był bardzo obfity w różnego rodzaju imprezy motoryzacyjne. Praktycznie każdy z większych dystrybutorów starał się zorganizować imprezę targową dla swoich klientów. We wrześniu przyszła kolej na firmę Inter Cars S.A. Oczekiwania były ogromne, tym bardziej, że 13 lipca br. wszyscy związani z branżą dowiedzieli się o fuzji z JC Auto.
Nowością tych targów była specjalnie wybudowana hala wystawiennicza, zlokalizowana na terenie przyległym do Centrum Logistycznego. Hala o powierzchni 5000m2 pomieściła ponad 150 dostawców części zamiennych oraz kilkanaście firm z ofertą wyposażenia warsztatowego.
Na czas dwudniowej imprezy organizator zbudował „targowe miasteczko” o całkowitej powierzchni 10.000 m2. w skład którego wchodziła hala, centrum szkoleń, „Najmocniejszy serwis” czyli drużynowe zawody mechaników oraz samochody i ciężarówki ekspozycyjne z propozycjami narzędzi, ubrań roboczych, wózków widłowych nagrzewnic itp.
Nie zabrakło sceny i pokazów artystycznych jak na przykład tuning show i sportowej dyscypliny pod nazwą armwrestling.
Imprezę w ciągu dwóch dni targowych odwiedziło ponad 15.000 osób.
W sobotę 8.września oficjalnie zakończyła się akcja promocyjna pod hasłem „Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”. Na scenie gościło 134 laureatów, którym wręczono ponad 1.000.000 złotych! Ponadto przeprowadzono drużynowe zawody mechaników pod nazwą „Najmocniejszy serwis”. Dodatkowym novum była łączność z warsztatem i transmisja tej części programu „na żywo” na ogromnych telebimach znajdujących się przy scenie.
W 7. targach swoją ofertę pokazali kluczowi i dotychczasowi dostawcy Inter Cars S.A. oraz ci, którzy niedawno dołączyli do tego grona. Oferta targowa zawierała:
– 150 producentów części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych
– bogatą ofertę do samochodów azjatyckich
– nowoczesne rozwiązania w oprogramowaniu warsztatów
– motocykle, akcesoria, opony i Tuning
– ekspozycję naczep i wywrotek
– blisko 40 bezpłatnych szkoleń dziennie przygotowanych i prowadzonych przez specjalistów
Grupę odwiedzających stanowili zarejestrowani Klienci firmy Inter Cars S.A., 15.000 gości to właściciele i pracownicy sklepów motoryzacyjnych, warsztatów oraz serwisów samochodowych, którym zorganizowano transport z 91 filii zlokalizowanych na terenie kraju. W ciągu dwóch dni targowych przyjechało na targi 110 autokarów.
Komentarze