Koncern Delphi dostarcza kompletne systemy dystrybucji E/E, radio satelitarne, odbiornik DAB – Cyfrowa Transmisja Dźwięku – zintegrowaną antenę, pasywny system czujników wykrywających obecność pasażera, czujnik bezpieczeństwa i systemy dystrybucji elektryki/elektroniki dla ostatnio wprowadzonego na rynek samochodu Mercedes – Benz Klasy C oraz system wtrysków dla silnika Diesla Common Rail dla modelu 220 CDI.
Jako dostawca satelitarnych odbiorników radiowych, będących elementem wyposażenia fabrycznego wielu pojazdów, Delphi dostarcza odbiornik satelitarne również do tego pojazdu. Najnowsza oferta Delphi w dziedzinie technologii odbiorników satelitarnych zapewnia lepszą jakość obioru i lepszą jakość dźwięku dochodzącego do słuchacza.
Delphi wprowadza swój unowocześniony tuner w nowym mercedesie Klasy C.
Radio satelitarne pomaga w prowadzeniu cyfrowej konwergencji sygnału radiowego w USA i zapewnia słuchaczom możliwość zaprogramowania ponad 150 kanałów cyfrowych dostępnych na terenie całego kraju.
To nowe medium, które jak się przewiduje, pojawi się w Europie w ciągu najbliższych kilku lat, zapewnia dostęp do wielu programów nadawanych bez przerywania audycji reklamami i w przeciwieństwie do transmisji naziemnych – sygnał nie zanika przy pokonywaniu dużych odległości. Słuchacze przemieszczający się na dystansach tysięcy mil mogą stale odbierać ten sam sygnał radiowy. Delphi sprzedało już producentom pojazdów na rynku amerykańskim ponad 7 milionów satelitarnych odbiorników radiowych.
Odbiornik DAB opracowany przez Delphi ulepsza działanie systemów rozrywki poprzez umożliwienie odbioru satelitarnego sygnału radiowego w Europie. DAB oferuje jakość dźwięku zbliżoną do jakości dostępnej na płytach CD oraz umożliwia transmitowanie audycji informacyjnych, takich jak najbardziej aktualne informacje dotyczące ruchu drogowego. W niektórych regionach nadawcy oferują specjalne programy dostępne jedynie poprzez DAB.
Zakład Delphi Fuba™ dostarcza zintegrowane systemy anten do odbioru sygnału radiowego w zakresach AM/FM, radia DAB, systemu wejścia bez użycia klucza oraz systemu centralnego zamka. Mercedesy Klasy C produkowane na rynek japoński, zamawiane z systemem TV są wyposażane w systemy antenowe oferowane przez Delphi Fuba. Technologia zintegrowanej anteny zapewnia ulepszony odbiór sygnału i możliwość jej niezauważalnej integracji z projektem pojazdów.
Opracowany przez Delphi system czujników wykrywających obecność pasażera został zaprojektowany w celu określenia, czy pasażer jest obecny na przednim siedzeniu nowego Mercedesa Klasy C, tak by ewentualnie wyłączyć poduszkę powietrzną. System dostarcza informację do sterownika poduszki powietrznej podejmującej decyzję o wyłączeniu lub włączeniu poduszki powietrznej na bazie analizy masy działającej na ten fotel.
Opracowane przez Delphi elementy służące wykryciu kradzieży pojazdu zastosowane w nowym Mercedesie Klasy C, to produkty zapewniające bezpieczeństwo poprzez wykorzystanie elektronicznych czujników wykrywających ruch w kabinie pasażerskiej i czujniki przechyłu włączające alarm w przypadku, gdy nastąpi kradzież koła czy samochód jest holowany.
Opracowany przez Delphi System Dystrybucji Elektryki/ Elektroniki składa się z wiązek kabli do kabiny pasażerskiej, kokpitu, drzwi, dachu, siedzeń i komory silnika. Delphi opracowało nowy, przyjazny dla środowiska system E/EDS, redukując w sposób maksymalny zużycie materiałów i komponentów. Te w pełni zintegrowane wiązki zostały opracowane specjalnie dla Mercedesa Klasy C. Wiązka elektryczna silnika zawiera zamontowaną przez zestawem bezpieczników, skrzynkę z pirotechnicznym wyłącznikiem odcinającym dopływ prądu z akumulatora, bezpiecznie odłączający rozrusznik i alternator od akumulatora w razie wypadku.
Siedmiostronny uchwyt bezpieczników (zastępujący standardowy jednostronny uchwyt) ma swój debiut w nowym Mercedesie Klasy C. Znacząca poprawa jakości działania poprzez redukcję kosztów montażu i ryzyka obsługi w sytuacji, kiedy ponad trzy pojedyncze uchwyty bezpieczników mogą być zastąpione na jednej listwie i dzięki temu, że kompatybilność urządzenia i standardowa geometria interfejsów eliminuje konieczność zmiany strony urządzenia – to tylko niektóre z korzyści tego nowego projektu.
Dział Delphi Powertrain dostarcza system common rail dla silników Diesla dla nowego Mercedesa Klasy C dla modelu 220 CDI. „To niebywałe osiągnięcie naszego zespołu Diesla, które potwierdza naszą biegłość technologiczną i zaangażowanie w opracowywanie najdoskonalszych technologii”, powiedział T Guy C. Hachey, prezes Delphi Europe. „Nowy system zapewnia wysoko ciśnieniowy wtrysk, ulepszony projekt końcówki, znakomitą stabilność hydrauliczną i ulepszone strategie oprogramowania. Jedną z wielu korzyści jest ogromna redukcja emisji związków azotu – NOx.”
Komentarze