We wrześniu 2006 przypada 15 rocznica wprowadzenia poprzez NGK Spark Plug Europe asortymentu świec zapłonowych V-Line. Do tej pory na rynku europejskim sprzedano ponad 140 milionów świec zapłonowych V-Line.
Od czasu ich wprowadzenia przed 15 laty podczas targów IAA koncepcja V-Line okazała się asortymentem przynoszącym największe zyski na europejskim rynku motoryzacyjnym. Z roku na rok osiągamy coraz lepsze wyniki sprzedaży. W styczniu 2005 NGK sprzedało 100-milionową świecę zapłonową V-Line.
Dokładnie w jubileusz NGK przedstawił na tegorocznych targach Automechanika we Frankfurcie trzy nowe świece zapłonowe V-Line, zwiększając poprzez to gamę produktów do 35.
]1P[
Trzy nowe świece zapłonowe V-Line stanowią optymalne rozwiązanie szerokiej gamy zastosowań.
V-Line nr 33 (BKR5E-11, nr zam. 1662) można stosować w modelach Chevroleta, Chryslera, Daewoo, Daihatsu, Hyundaia, Mazdy, Mitsubishi, Nissana oraz Subaru.
V-Line nr 34 (PZFR5D-11, nr zam. 1664) jest przeznaczona dla Forda, Seata, Skody oraz Volkswagena. Świeca ta z podwójną elektrodą platynową pochodzi bezpośrednio z oryginalnego wyposażenia Grupy Volkswagena. Posiada ona elektrodę środkową z rdzeniem miedzianym. Natomiast V-Line nr 35 (BKR5E, nr zam. 1667) optymalnie pasuje do silników takich modeli jak: Kia, Mazda, Nissan, Ssangyong oraz VW.
Na sukces V-Line składa się wiele przyczyn. Główną z nich jest fakt, iż 29 typów tego asortymentu pochodzi z oryginalnego wyposażenia. W sumie wszystkie świece zapłonowe stanowią pokrycie dla ponad 4.000 modeli samochodów – około 95 procent samochodów na benzynę. Dzięki ich systemowi krótkiej numeracji można szybko odnaleźć pasująca świecę zapłonową.
Dystrybucja świec V-Line jest prowadzona wyłącznie poprzez handel specjalistyczny. Świece są dostępne na stojakach lub metalowych wieszakach. Zwracająca uwagę forma stojaka zajmującego jednocześnie mało miejsca oraz załączony minikatalog ułatwiają sprzedaż i uzupełnianie brakującego asortymentu. Oprócz tego świece zapłonowe V-Line gwarantują najwyższą niezawodność zapłonu oraz chronią katalizator oraz środowisko naturalne, dzięki małemu zużyciu paliwa i niskim emisjom.
Komentarze