Wielu kierowców BMW E46 oraz Z4 uskarża się na bardzo uciążliwe drgania wywoływane przez przednią oś pojazdu. Problem ten został również zauważony podczas testów sprawdzających jakość oraz trwałość elementów zawieszenia przeprowadzonych przez Auto Bild (Auto Bild Spezial: TUV Auto-Report 2003).
Ustalono, iż przyczyną tego są między innymi zbyt miękkie tuleje wahaczy. W celu zlikwidowania owych drgań próbuje się dokładnie wyważać koła, zmieniać klocki hamulcowe, a nawet zakładać nowe opony. Niestety bezskutecznie.
Inżynierowie MEYLE znaleźli trwałe rozwiązanie tego problemu. A mianowicie wprowadzili bardziej usztywnione tuleje wahaczy aniżeli ma to miejsce w ich oryginalnym odpowiedniku. Dzięki temu samochód prowadzi się energiczniej, a dokuczliwe drgania są całkowicie zlikwidowane. Oczywiście bez jakichkolwiek strat dla komfortu jazdy.
Więcej szczegółów: www.autoap.com.pl lub tel. 032 / 325 15 00
Komentarze