Oleje silnikowe i przekładniowe marki Kager

8 marca 2006, 0:00

W lutym 2006 na polskim rynku olejów pojawiły się oleje silnikowe i przekładniowe marki Kager, należącej do firmy Fota S.A.
Pod szyldem Kagera Fota oferuje olej silnikowy mineralny, półsyntetyczny i syntetyczny w trzech pojemnościach: 1l, 4l i 60l oraz olej przekładniowy mineralny i półsyntetyczny o pojemności 1l. Oleje Kager zostały wyprodukowane w Szwecji.
 ]1[

Oleje silnikowe


Kager Mineral 15W40 Engine Oil
Klasa lepkości: SAE 15W40.
Spełnia wymagania: API SJ/CH-4, ACEA 04: E2, ACEA 02: E2/B3/A2, MB 228.1/229.1, MAN 271, Volvo VDS-2, Allison C-4, MTU OIL 1, Mack EO-M Plus,
Cummins CES 20,071/6, ZF TE ML 07C/04C, CAT ECF1.


Kager Mineral 15W40 Engine Oil to mineralny olej silnikowy o wysokiej jakości. Charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami smarowania w wysokich temperaturach. Przewyższa wymagania producentów silników pracujących w ciężkich warunkach przy wydłużonych okresach między wymianami oleju. Zapewnia trwałość filmu olejowego w ekstremalnie ciężkich warunkach: na długiej trasie i w ruchu miejskim, kiedy silnik nie osiąga optymalnej temperatury lub jest przegrzewany podczas postoju w korkach. Nie ulega przyspieszonemu utlenieniu, utrzymując wewnętrzne i zewnętrzne zanieczyszczenia (sadza, pył, piasek) w zawiesinie i nie dopuszczając do uformowania osadów w silniku.
Wielosezonowy olej silnikowy Kager Mineral 15W40 Engine Oil zalecany jest do samochodów osobowych, ciężarowych i dostawczych, do silników benzynowych i wysokoprężnych, pracujących na benzynie ołowiowej i bezołowiowej oraz zasilanych gazem.
Ceny detaliczne netto:
1 l – 14,50 zł
4 l – 55 zł
60 l – 770 zł

Kager Seminsynthetic 10W40 Engine Oil
Klasa lepkości: SAE 10W-40.
Spełnia wymagania: API: SL/CF, ACEA: A3/B3. MB 229.1, VW 505.00/500.00.
Półsyntetyczny olej silnikowy Kager Semisynthetic 10W40 Engine Oil zapewnia właściwą ochronę silnika zaraz po jego uruchomieniu. Przyczynia się do wydłużenia żywotności silnika, utrzymując go w czystości i nie dopuszczając do zużycia podczas zimnych startów.
Olej Kager Semisynthetic 10W40 Engine Oil przeznaczony jest do samochodów osobowych i dostawczych, do silników z zapłonem iskrowym, a także do silników z zapłonem samoczynnym – zarówno bez doładowania, jak i turbodoładowanych. W niskich temperaturach posiada niższą lepkość, niż mineralne odpowiedniki, dzięki czemu uruchomienie silnika podczas mrozów jest łatwiejsze. Zaleca się stosowanie tego oleju w umiarkowanych i ciężkich warunkach eksploatacji. Przeznaczony jest także do stosowania w samochodach wyposażonych w katalizatory spalin. Dzięki niskiej zawartości popiołu siarczanowego można go stosować w samochodach wyposażonych w silniki zasilane gazem LPG.
Ceny detaliczne netto:
1 l – 20 zł
4 l – 77 zł
60 l – 1080 zł

Kager Synthetic 5W40 Engine Oil
Klasa lepkości: SAE 5W-40.
Spełnia wymagania: API: SL/CF, ACEA: A3/B2/B4, VW 505.00/502.00, MB 229.1, MB 229.3, Opel GM-LL-B-025, BMW LL-98, Porsche.
Syntetyczny olej silnikowy Kager Synthetic 5W40 Engine Oil jest olejem nowej generacji o wyjątkowej formule, zmniejszającej siły tarcia, a tym samym zużycie paliwa. Jego parametry pozwalają na łatwy rozruch silnika nawet w temperaturze poniżej -40°C, wydłużając czas żywotności silnika.
Syntetyczny olej silnikowy Kager Synthetic 5W40 Engine Oil jest przeznaczony do samochodów osobowych i dostawczych, zarówno do silników benzynowych, jak i Diesla, a także zasilanych LPG. Zaleca się stosowanie tego oleju, gdy użytkownik pojazdu dąży do uzyskania ekonomicznego zużycia paliwa i wydłużenia czasu eksploatacji silnika. Można go stosować w ekstremalnie zimnych i gorących klimatach – nawet podczas sportowych wyścigów na Saharze, zapewnia wysokie ciśnienie w cylindrach i doskonałe smarowanie.
Ceny detaliczne netto:
1 l – 30,50 zł
4 l – 109 zł
60 l – 1561 zł

Oleje przekładniowe


Kager Mineral 80W90 Gear Oil
Klasa lepkości: SAE 80W90.
Spełnia wymagania: API: GL-5, MIL-L-2105 D.
Mineralny olej przekładniowy Kager Mineral 80W90 Gear Oil przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w ekstremalnych warunkach, zwłaszcza do wysoko obciążonych przekładni hipoidalnych. Może być stosowany do smarowania najnowszych typów skrzyń biegów, tylnych mostów i innych przekładni samochodów (osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów) oraz maszyn budowlanych i rolniczych, do których producenci zalecają w instrukcjach obsługi oleje typu EP, odpowiadające kategorii GL-5 wg API.
Olej przekładniowy Kager Mineral 80W90 Gear Oil jest odporny na utlenianie, co zwiększa jego trwałość, a tym wydłuża okres między wymianami. Kager Mineral 80W90 Gear Oil skutecznie odbiera ciepło od gorących części przekładni, ma dużą odporność na pienienie, przeciwdziała zużyciu przekładni, redukuje hałas powstający w przekładni. Jest neutralny w stosunku do uszczelnień.
Cena detaliczna netto:
1 l – 12 zł


Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil
Klasa lepkości: SAE 75W-90.
Spełnia wymagania: GL- 4/GL-5, ZF TE-ML-08, Man 3343.
Półsyntetyczny olej przekładniowy Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil redukuje tarcie, poprawia ekonomikę jazdy. Zalecany jest do stosowania przy wydłużonych okresach między wymianami oleju.
Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil przeznaczony jest do wszystkich rodzajów mechanicznych skrzyń biegów samochodów osobowych i ciężarówek o małej ładowności. Olej ten może być stosowany w tylnych mostach, skrzyniach pośrednich, mechanizmach różnicowych – wszędzie tam, gdzie jest wymagany olej klasy GL-4 i GL-5. Jest również zalecany do większości małych skrzyń mechanicznych, takich jak skrzynie przekładniowe w kultywatorach rotacyjnych, ciągnikach ogrodowych. Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil pozwala na łatwiejszą zmianę biegów w niskich temperaturach i obniżenie zużycia paliwa. Bardzo duża odporność na starzenie umożliwia stosowanie go do „dożywotniego” zalewania przekładni lub pracę przy wydłużonych przebiegach między wymianami.
Cena detaliczna netto:
1l – 22 zł

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 15 kwietnia 2012, 13:33 0 0

wlałem kagera bo mam wysłużone auto i myślę co tam będę wydawał pieniążki.Pięknie stuka mi teraz zawór ;(

Odpowiedz