MEYLE rozszerza swój asortyment o zestawy pomp wody dla samochodów marek VW, Audi, Renault, Peugeot i Citroën. W kompletnych zestawach producenta z Hamburga są zawarte wszystkie części niezbędne do wymiany paska zębatego.
Dla pomp wody zawartych w zestawach obowiązuje – w uzupełnieniu do odnośnego okresu gwarancji – gwarancja minimalnego przebiegu na 100.000 mil (160.934 kilometrów).
Paski zębate muszą, zgodnie z przewidzianymi przez producenta samochodu odstępami, być regularnie wymieniane. Dlatego też od MEYLE są dostępne zestawy pomp wody do zastosowań w markach VW, Audi, Renault, Peugeot i Citroën. Otrzymujecie wszystkie niezbędne do wymiany paska zębatego komponenty, które są do siebie optymalnie dopasowane. Zawarte są tu pasek zębaty, kompletny materiał montażowy, rolki napinające oraz rolka(i) zwrotna(e). Także w zestawie: pasująca pompa wody w jakości MEYLE-ORIGINAL lub MEYLE-HD, ponieważ przy wymianie paska zębatego powinna być także równocześnie wymieniona.
Duża część pomp wody zawartych w zestawach jest wyposażona w uszczelniające pierścienie ślizgowe SiC/SiC, które znacznie przewyższają standardy jakościowe na wolnym rynku części zamiennych. Także wiodący producenci pojazdów stosują już taki typ uszczelniania, który jest wykorzystywany w pompach wody MEYLE ORIGINAL. Dlatego też na pompy wody, zawarte w zestawach, jest gwarancja – w uzupełnieniu do odnośnego okresu gwarancji – minimalnego przebiegu na 100.000 mil (160.934 kilometrów).
Porada warsztatowa MEYLE 1: Dla uniknięcia dodatkowych prac inżynierowie MEYLE radzą, aby przy wymianie paska zębatego wymieniać równocześnie także pompę wody. Powód: oba komponenty mają za sobą taki sam przebieg. Jeśli tylko jeden z tych dwóch komponentów zostanie wymieniony, to należy w przewidywalnym czasie oczekiwać także wymiany tego drugiego komponentu.
Porada warsztatowa MEYLE 2: Przy wymianie pompy wody należy zawsze dokładnie wypłukać kompletny układ chłodzenia, a następnie napełnić nowym płynem chłodniczym. Należy przy tym uwzględniać zalecenia producenta. W niniejszym poradniku Video można znaleźć dalsze wskazówki dotyczące wypłukania układu chłodniczego:
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
qswis, 28 września 2016, 21:29 0 0
Przeczytajcie materiał przed umieszczeniem na stronie.
Przecież to bzdurna kalka niemieckiego bełkotu.
Odpowiedz