Firma TRW Aftermarket rozpoczęła kolejny etap swojej globalnej kampanii multimedialnej “True Originals – Prawdziwe Oryginały”. Tym razem koncentruje się ona wokół wiodącej na rynku oferty tarcz hamulcowych.
Działanie to jest kolejnym krokiem następującym po ostatniej odsłonie kampanii TRW, poświęconej elementom układów kierowniczych i zawieszeń. Poprzednia kampania wg raportów, w zaledwie nieco ponad miesiąc, uzyskała oszałamiającą liczbę 1,2 miliona wyświetleń na YouTube, pokreślając pozycję firmy jako wiodącego dostawcy produktów z grupy „Corner Module” (części i systemy układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń).
– „Kolejny etap naszej kampanii obrazuje, w jaki sposób TRW, będąc producentem wyposażenia OE, wykorzystuje swoją wiedzę na temat współzależności pomiędzy różnymi systemami w pojeździe, i czuwa by już podczas procesu produkcji części wytwarzane były z myślą o osiągnięciu maksymalnej wydajności, bezpieczeństwa i harmonii pracy”, powiedział Ben Smart, Global Marketing Director w TRW Aftermarket. – „W najnowszej kampanii pokazujemy, w jaki sposób TRW Aftermarket korzysta z tego doświadczenia przy produkcji najwyższej jakości tarcz hamulcowych OE”.
W nawiązaniu do poprzednich faz kampanii, również i tym razem bohaterem materiału jest „prawdziwie oryginalny” pracownik TRW. Bohaterką kampanii poświęconej tarczom hamulcowym jest Kitty Zhu, Product Manager w dziale części hamulcowych TRW Aftermarket w Chinach. Materiał w dynamiczny sposób pokazuje, jakie podobieństwo Kitty odnajduje pomiędzy pracą nad tarczami hamulcowymi, a ceremonią przygotowywania tradycyjnej chińskiej herbaty. Dla uzyskania doskonałego efektu, zawsze dąży do osiągnięcia właściwego wyważenia wszystkich elementów.
Poza propagowaniem bezpieczeństwa i jakości procesów produkcji i testowania, kampania podkreśla korzyści wynikające z wprowadzonych przez TRW udoskonaleń w produkcji elementów hamulcowych dla wszystkich klas pojazdów.
TRW produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych rocznie, zarówno na rynek wyposażenia oryginalnego jak i na niezależny rynek części zamiennych. Jako lider rynku, firma stosuje najbardziej innowacyjne rozwiązania i w produkcji tarcz hamulcowych wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby zapewnić swoim klientom najwyższą jakość usług.
W celu zwiększenia wydajności i ochrony przed korozją, firma TRW wprowadziła na rynek tarcze hamulcowe lakierowane na czarno. Tarcze te są pakowane w specjalny papier, zastępujący powłokę olejową. Dzięki temu, nie trzeba ich czyścić przed montażem, co pozwala na oszczędność czasu w warsztacie i stanowi bardziej przyjazne środowisku rozwiązanie. Dla pojazdów wyposażonych w silniki o większej mocy, TRW oferuje gamę tarcz hamulcowych High Carbon, które cechuje lepsza stabilność i charakterystyka pracy, gdyż są w stanie wytrzymać wyższe temperatury i są mniej podatne na odkształcenia.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa i ułatwienia montażu, TRW oferuję także gamę tarcz ze zintegrowanymi łożyskami i pierścieniami czujników ABS. Ponadto firma będzie w najbliższym czasie poszerzać swój asortyment o tarcze Semi Compound.
– „Projektujemy i wytwarzamy nasze tarcze, aby jak najlepiej spełniały swoją rolę w dynamicznych układach hamulcowych, wykorzystując unikalną wiedzę i doświadczenie charakterystyczne dla True Originals – Prawdziwych Oryginałów TRW. Nasza kampania tchnęła nowe życie w termin „wyposażenie oryginalne”, nadając mu całkowicie nowy wymiar” – dodaje Smart.
Kampania skierowana jest do odbiorców na wszystkich poziomach globalnego łańcucha dostaw: dystrybutorów, warsztatów i użytkowników końcowych. Działanie reklamowe z nią związane prowadzone są na terenie: Francji, Niemiec, Włoch, Polski, Portugali, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.
Aby obejrzeć historię Kitty, przejdź do: https://www.trwaftermarket.com/pl/tarczehamulcowe
Komentarze