Podczas tegorocznych targów Automechanika we Frankfurcie zaprezentowana zostanie nowa struktura organizacyjna ZF Aftermarket, a także nowe portfolio produktów i usług.
W hali nr 2 (stoisko C90) oraz hali nr 3 (stoisko A91) odwiedzający będą mogli zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami, wprowadzanymi przez marki o silnej i stabilnej pozycji na rynku oraz zgłębić wiedzę na temat usług serwisowych i cyfryzacji przemysłu motoryzacyjnego.
TRW Aftermarket dołączy do grona innych marek na rynku części zamiennych, takich jak Sachs, Lemförder, Boge i Openmatics, zrzeszonych pod sztandarem ZF. Obecność wszystkich marek jest częścią strategii handlowej ZF, kontynuującej rozwój firmy i zwiększającej jej sprzedaż na globalnym rynku.
Interaktywne i wielowymiarowe prezentacje produktów, w tym kino rzeczywistości wirtualnej (kamera 360 stopni), umożliwią zapoznanie się z ofertą firmy, a także dostarczą uczestnikom ekscytujących i niezapomnianych wrażeń.
Przedstawiciele TRW Aftermarket udzielą informacji nt wiodącej na rynku oferty 'Corner Module'. Ponadto, kampania marketingowa o globalnym zasięgu – „True Originals – Prawdziwe Oryginały” – wprowadzi odwiedzających w tematykę innowacyjnych rozwiązań hamulcowych oraz najświeższych faktów dotyczących układów kierowniczych i zawieszeń.
Aby uzyskać więcej informacji w języku niemieckim lub angielskim, prosimy odwiedzić: https://www.zf.com/automechanika
Komentarze