Suzuki Swift i Volvo XC90 cieszą się, także wśród polskich kierowców, dużą popularnością. Dzięki nowej ofercie BILSTEIN można teraz zmodyfikować fabryczne zawieszenie w tych modelach.
Już na etapie projektowania samochodu jego konstruktorzy zakładają zakres dopuszczalnych modyfikacji zawieszenia. Dzięki temu w przyszłości kierowcy tych modeli będą mogli zmienić charakterystykę układu jezdnego. Z reguły poprzez obniżenie bądź podniesienie prześwitu lub „usportowienie” zawieszenia. Daje to również olbrzymie pole do popisu fanom tuningu, dla których liczy się nie tylko efekt wizualny, ale na pierwszym miejscu jakość i bezpieczeństwo.
Takie możliwości stwarza firma BILSTEIN, która w swojej ofercie posiada również amortyzatory z linii Performance (tzw. żółtej). Wśród ostatnich nowości do Suzuki Swift pojawiły się amortyzatory z serii B6 (udoskonalona konstrukcja będąca alternatywą dla montowanych fabrycznie części) oraz B8 (pozwalająca na obniżenie oryginalnego zawieszenia). Obie propozycje obejmują referencje na przednie i tylne zawieszenie.
Ponadto BILSTEIN oferuje do Suzuki Swift amortyzatory B4 z linii Replacement (zamiennik fabrycznego) oraz zestawy należące również do linii Performance – B12 Pro-Kit ze sprężynami EIBACH i B14 z gwintowaną regulacją wysokości.
W przypadku I-generacji Volvo XC90 wprowadzone referencje są absolutną nowością w ofercie BILSTEIN. Właściciele tego modelu mogą teraz wybierać pomiędzy zamiennikiem fabrycznego (B4) i zmodyfikowaną wersją amortyzatora (B6). Obie propozycje obejmują przednie i tylne zawieszenie. Od teraz istnieje również możliwość zmiany charakterystyki zawieszenia poprzez montaż zestawu B12 Pro-Kit ze sprężynami EIBACH.
W przypadku wątpliwości przy doborze amortyzatorów, sprężyn bądź kompletnych zestawów do konkretnego modelu, BILSTEIN udostępnia interaktywny katalog on-line dostępny dla każdego pod adresem: www. bilstein-amortyzatory .pl
Komentarze