Silna pozycja w Polsce kluczowym celem producenta olejów

8 czerwca 2016, 14:38

Gulf Oil International Group startuje na polskim rynku z nowym przedsięwzięciem. Firma ma ambitne plany.

Gulf Polska sp. z o.o. to nowa spółka typu joint venture tworzona wspólnie przez Gulf Oil International oraz  Boss Oil Limited. Jej powstanie ma przełożyć się na długookresowe bezpieczeństwo i stabilność marki Gulf oraz sprzedaż jej produktów na rynku, który Gulf uważa za niezwykle istotny dla swoich przyszłych interesów w Europie.

– "To duży krok naprzód dla Gulf i jego obecności w Polsce. Mamy ambitne plany w stosunku do Polski, a nasza silna pozycja w tym kraju jest kluczowym elementem rozwoju marki Gulf w Europie, co z kolei stanowi część programu międzynarodowego rozwoju Gulf." – mówi wiceprezes Gulf Oil International w Europie, Camille Nehme.

Rob van den Bosch będzie zarządzał spółką Gulf Polska. Ma duże doświadczenie zarówno w zakresie marki Gulf, jak i polskiego rynku środków smarnych.

– "Gulf korzysta z niezwykłej platformy marketingowej i wiemy, że przyniesie ona korzyści całemu łańcuchowi dostaw w Polsce, począwszy od dystrybutorów a skończywszy na klientach docelowych." – mówi Rob van den Bosch.

Niedawno Gulf podpisał 3 letnią umowę o partnerstwie z klubem piłkarskim – Manchesterem United. Gary Pallister, legenda drużyny, pojawił się w Szczecinie, gdzie znajduje się siedziba Gulf Polska, na uroczystości otwarcia nowej firmy, aby wspólnie świętować jej start, porozmawiać z mediami oraz przedstawicielami branży. Była międzynarodowa gwiazda angielskiej drużyny wyjaśniła naturę partnerstwa między globalną marką Gulf z branży środków smarnych i paliwowej a Machesterem United, drużyną, która niedawno zwyciężyła w Pucharze Anglii. Podzielił się również swoją opinią w kwestiach związanych z turniejem Euro 2016, do którego zakwalifikowała się zarówno Polska, jak i Anglia.

Oprócz współpracy z Manchesterem United, Gulf ustanowił również długookresowe techniczne partnerstwo z zespołem World Superbike wspieranym przez producenta BMW. Kolory marki Gulf ozdabiają również Porsche 911 GTE RSR zawodników biorących udział w wyścigu World Endurance Championship, ekipę Gulf Racing oraz Iana Kinga, zdobywcę rekordu świata, dziewięciokrotnego mistrza Europy w wyścigach motocyklami typu drag w kategorii Top Fuel.

Dowiedz się więcej

Formula CFE – nowy produkt w ofercie Gulf
Formula CFE – nowy produkt w ofercie Gulf

Gulf wprowadził do oferty nowy syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych przygotowany z myślą o modelach z katalizatorami. Gulf Formuła CFE 5W-30 to olej silnikowy, charakteryzujący się wysoką wydajnością, przeznaczony do samochodów osobowych. Olej wyróżnia się niską zawartością SAPS i jest przystosowany do pracy z katalizatorami. Formuła została opracowana specjalnie z myślą o współczesnych autach […]

Le Mans 24h – konkurs Gulf Polska
Le Mans 24h – konkurs Gulf Polska

Gulf Polska, dystrybutor środków smarnych marki Gulf, uruchomił ogólnopolski konkurs skierowany do klientów detalicznych. Główną nagrodą jest pobyt VIP podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans 24 h, który odbędzie się we Francji w dniach 14-15 czerwca. Zwycięzca zostanie objęty szczególną opieką firmy Gulf oraz zespołu Aston Martin Racing. Z Gulfem na Le Mans Zwycięzca może liczyć […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!