Producent opon – Continental – już po raz ósmy przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360° Fleet Services. Firmy zostały wyróżnione za wysoki standard usług, profesjonalizm i obsługę klienta.
Ranking typujący najlepsze serwisy oponiarskie sieci Conti360° Fleet Services jest przygotowywany przez Continental od 8 lat. Na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, eksperci Continental wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w regionach handlowych firmy w Polsce.
W tegorocznym rankingu Continental wyłonił 5 najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego* w Polsce. Tytuł Serwis Roku 2015 Sieci Conti360° otrzymały firmy:
- MAREK I MAREK – region południowo-zachodni
- SERWIS OPON I MECHANIKA BestDrive GUMLOP – region południowo-wschodni
- BestDrive AUTO EXPERT – region północno-zachodni
- Gas Truck – region centralny
- RYSZARD KORZONEK – region południowo-wschodni
Continental uhonorował także partnerów serwisowych aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, a również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się inicjatywą w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów klientów oraz wykazują się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami. Wyróżnienia Fair Play otrzymali:
- WALMAR-DRAŻBA – region północno-wschodni
- Citronex – region południowo-zachodni
- BOMA – region południowo-wschodni
W rankingu wyróżniono także najlepsze serwisy, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę za Debiut Roku przyznano:
- DBK Sp. z o.o., oddział w Szczecinie – region północno-zachodni
- BRACIA-GUM SŁAWOMIR KOSIOREK – region centralny
*Podział na pięć regionów zostały ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.
Komentarze