W ostatnim czasie firma BILSTEIN poszerzyła swoją ofertę o ponad 70 referencji. Wśród nich są amortyzatory z linii czarnej i żółtej, sprężyny oraz kompletne zestawy na obie osie.
Amortyzatory z linii czarnej (tzw. Replacement) przeznaczone do wymiany zużytych, które pierwotnie zamontowane zostały w fabryce. Nowe referencje obejmują starsze modele Smarta (W450/451/452) oraz Mercedesa Klasa B (W245).
Z kolei asortyment sprężyn BILSTEIN B3 objął teraz m.in. Audi A3, Chevroleta Captiva, Hyundaia i20 i ix35, Kia Sportage, Mercedesa Klasa C, SEAT-a Leon oraz Volkswagena Eos, Golf, Scirocco i Touran.
Amortyzatory z żółtej serii (Performance) służą do modyfikacji zawieszenia w dopuszczonym przez producenta auta zakresie. Z nowych referencji modelu BILSTEIN B6-Sport skorzystać mogą zarówno posiadacze Porsche 911 czy Subaru WRX, jak i Renault Kadjar, Skody Fabia bądź Volvo XC60. Wariant B6-4600 przeznaczony jest do SUV-ów i terenówek, aktualne poszerzenie obejmuje modele Chevroleta, Dodge i RAM dostępne na rynku amerykańskim.
Bardziej wyrafinowana technicznie konstrukcja B6-DTC przeznaczona jest m.in. do BMW serii 2 coupe (F22 i F87), serii 3 (F30, F35 i F80) oraz serii 4 w nadwoziu cabrio (F33 i F83) i coupe (F32 i F82). Amortyzatory DampTronic stanowią optymalny zamiennik w samochodach fabrycznie wyposażonych w elektroniczny system regulacji zawieszenia.
Właściciele starszych modeli Toyoty Corolli otrzymują teraz możliwość zastąpienia zużytych amortyzatorów zestawem BILSTEIN B12 Pro-Kit. Zawiera on cztery amortyzatory z linii żółtej oraz sprężyny o progresywnej charakterystyce EIBACH.
Poszczególne referencje amortyzatorów, sprężyn i zestawów BILSTEIN przeznaczone są do modeli samochodów z różnych roczników, dokładna ich lista znajduje się w załączniku.
Komentarze