Firma SKF wprowadza nowy wzór opakowań produktów przeznaczonych na aftermarket, które trafią na rynek europejski jeszcze w kwietniu.
Nowy wzór opakowań zachował niebieską kolorystykę SKF, połączoną z elementami graficznymi nawiązującymi do tradycji szwedzkiego producenta. Centralnym punktem nowego designu jest powiększony rysunek łożyska koła.
– „Sukces SKF na rynku to konsekwencja naszego przywiązania do tego, co jest najważniejsze: na jakość wynikającą z wieloletniego doświadczenia technologicznego oraz wysoki poziom obsługi klienta” – mówi Mia Bökmark, dyrektor działu Business and Product Development w SKF Vehicle Service Market. – „Nowy design opakowań SKF podkreśla te wartości w nowoczesny i dynamiczny sposób, wpisując się w nasze działania prowadzące do umocnienia pozycji SKF jako lidera rynku motoryzacyjnego” – dodaje.
Opracowanie wzoru nowych opakowań poprzedziły szczegółowe analizy i zbieranie opinii przedstawicieli dystrybutorów SKF a także mechaników, dzięki czemu udało się zbalansować użyteczność opakowań z rozpoznawalnością marki. Design jest spójny dla całego portfolio produktów motoryzacyjnych, ale w zależności od linii produktowej i regionu sprzedaży mogą występować niewielkie różnice.
Na nowych opakowaniach znalazły się kody QR, które umożliwiają łatwy dostęp do informacji technicznej i instrukcji montażu (także w formie filmów instruktażowych), co gwarantuje optymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje mechanikom stosowanie produktów SKF. Kody QR są łatwo odczytywane przez smartfony, od razu kierując użytkownika do właściwej treści.
Komentarze