Nowe referencje w asortymencie Inter-Team

7 marca 2016, 16:07

Firma Inter-Team stale poszerza asortyment produktów. W nadchodzących miesiącach asortyment Inter-Team zwiększy się o setki produktów kilku marek.

Nowe referencje w Inter-Team:

  • Corteco to dostawca specjalizujący się w częściach zamiennych do samochodów w zakresie uszczelnień i systemów kontroli i tłumienia wibracji. W ofercie Inter-Team zdecydowanie zwiększy się dostępność produktów w kategoriach: guma/metal, uszczelnienie, koła pasowe oraz inne, np. filtry (łącznie o kilkaset referencji). Jest to możliwe dzięki nawiązaniu bezpośredniej współpracy z producentem.
  • Hella PAGID –  oferta wysokiej jakości elementów ciernych – w tym klocków hamulcowych i podzespołów do hamulców bębnowych w Inter-Team zostanie rozbudowana o kilkadziesiąt nowych referencji.
  • Hella Value Fit – asortyment Inter-Team zostanie rozszerzony o nową markę charakteryzującą się bardzo dobrą relacją ceny do wartości. W ofercie Inter-Team pojawią się nowe alternatory i rozruszniki, a portfolio produktów i liczba referencji będzie systematycznie rozszerzana.
  • SWAG to niemiecki producent oferujący następujące grupy produktów: elementy układu rozrządu (koła, prowadnice, napinacze), łańcuchy rozrządu (IWIS), elementy zawieszenia i układu kierowniczego, sprężyny gazowe, tuleje gumowo-metalowe, pompy wody, osprzęt elektryczny, sprzęgła elastyczne. Klienci Inter-Team będą mieli dostęp do zdecydowanie szerszego niż dotychczas asortymentu wysokiej jakości elementów i zestawów łańcuchowych rozrządów.
  • DENSO – w ofercie Inter-Team pojawi się kilkadziesiąt nowych referencji świec zapłonowych Iridium TT pochodzących od pioniera technologii świec zapłonowych o jakości części pierwszego montażu.

 

Dowiedz się więcej

Rusza nowa kampania marketingowa sieci warsztatów
Rusza nowa kampania marketingowa sieci warsztatów

Rozpoczyna się pierwsza, ogólnopolska kampania reklamowa sieci warsztatów niezależnych O.K. Serwis skierowana do kierowców. Działania reklamowe obejmą prasę i internet i będą trwały do końca roku. Kampania sprzedażowa będzie realizowana za pośrednictwem ogólnopolskich mediów motoryzacyjnych (magazyny Motor i Auto Moto), a sprzedażowa za pośrednictwem tygodników telewizyjnych (Tele Tydzień i To&Owo). Dodatkowo, obydwie kampanie będą docierać […]

Co jest największym wyzwaniem dla warsztatów? Oferta szkoleń.
Co jest największym wyzwaniem dla warsztatów? Oferta szkoleń.

Zdaniem trenerów Akademii Technicznej Inter-Team największym wyzwaniem dla większości mechaników samochodowych jest trafna diagnostyka usterek związanych z szeroko rozumianą „elektryką” samochodu. Dlatego tak dużym zainteresowaniem w minionym roku cieszyło się szkolenie „Badanie elementów instalacji samochodowej za pomocą multimetru i oscyloskopu”. Co czwarte ze szkoleń prowadzonych przez wyspecjalizowaną komórkę Inter-Team dotyczyło tego właśnie zagadnienia. „Elektryka” ma […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Rotsen, 8 marca 2016, 10:46 0 0

No to marża na Corteco i SWAGu spadnie o kolejne 2% w skali roku. :)

Odpowiedz

zadowolony, 12 marca 2016, 13:34 0 0

No i UCANDO zabierze kolejnych klientów mechanikom dając większy wybór i dostępność asortymentu.

Odpowiedz