Dwie z oferowanych przez Boscha grup produktowych zostały wysoko ocenione przez badanych w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2005. Firmie przyznano złote godło w kategorii „Świece samochodowe” oraz srebrne – w kategorii „Akumulatory”.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt na najpopularniejsze marki, produkty i usługi organizowany pod patronatem Przeglądu Gospodarczego. W ogólnopolskich badaniach, przeprowadzonych pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa, wzięło udział ponad 6 tys. osób. Respondenci wykazywali w ankietach najwyżej cenione przez siebie wyroby. Oceniano m.in. jakość produktu, chęć jego rekomendacji, znajomość i przywiązanie do marki.
Badani bardzo wysoko ocenili dwie z oferowanych przez Boscha grup produktowych. Firmie przyznano złoty „Laur Konsumenta 2005” w kategorii „świece samochodowe” oraz srebrny za akumulatory.
Bosch rocznie dostarcza około 350 mln świec na potrzeby montażu fabrycznego i handlu na całym świecie. Świece są montowane na pierwszym wyposażeniu w bardzo wielu markach samochodów.
Są również stosowane w motocyklach i samochodach rajdowych. Na polskim rynku dostępne są świece Bosch Super oraz Bosch Super plus ze stopem itru i szpiczastą elektrodą masową. W 1998 roku Bosch wprowadził na rynek akumulator Bosch Silver, w którym po raz pierwszy w świecie zastosowano innowacyjny stop srebra. Dzięki temu akumulator charakteryzuje dłuższa żywotność oraz większa wytrzymałość na wysokie temperatury w silniku i niskie temperatury otoczenia. Na polskim rynku dostępne są akumulatory tradycyjne Bosch DIN oraz urządzenia oparte na technologii Silver, w tym specjalnie przygotowana seria akumulatorów do aut azjatyckich. Firma oferuje także akumulatory Bosch Tecmaxx do pojazdów użytkowych.
Komentarze