Valeo pracuje nad wzbogaceniem bieżącej oferty. W gamie produktów do układu hamulcowego wprowadzono właśnie niewielką modyfikację, która znacząco usprawni pracę mechaników.
Z reguły wymiana klocków nie stanowi większego wyzwania. Mając odpowiednie narzędzia poradzi sobie z tą czynnością nawet początkujący mechanik. Problemy mnożą się, gdy do ponownego użycia nie nadają się elementy mocujące, jak śrubki, sprężynki etc. Na znalezienie odpowiednich trzeba będzie poświęcić nieco czasu, a nieraz dopiero je zamówić. To bardzo niekomfortowa sytuacja zarówno dla klienta, jak i warsztatu samochodowego.
– „Pracownik w fabryce ma pod ręką wszystkie elementów, z których składa się produkowany samochód. Ze zrozumiałych względów takiego komfortu nie ma mechanik w warsztacie. Jako producent części przeznaczonych na pierwszy montaż postanowiliśmy ułatwić im pracę. Program Comfort in Motion to gotowe rozwiązanie dla tych, którzy zajmują się wymianą klocków hamulcowych”. – mówi Rafał Suprowicz, Product Manager w firmie Valeo.
W ramach programu Comfort in Motion dostępne są opakowania, w których oprócz klocków hamulcowych, znajdują się wszystkie niezbędne akcesoria przydatne do ich wymiany. Rozwiązanie to nie tylko podnosi komfort pracy, ale też wpływa na poprawę bezpieczeństwa na drodze.
– „Często przy wymianie klocków zakładane są z powrotem drobne elementy mocujące, jak śrubki czy sprężynki. Mało kto zawraca sobie głowę, w jakim są stanie technicznym, a przecież działają na nie różne siły podczas jazdy samochodem” – dodaje Rafał Suprowicz – „Dzięki wymianie całego kompletu zyskamy pewność, że wszystkie elementy są technicznie sprawne. Taka informacja przekazana klientowi na pewno korzystnie wpłynie na postrzeganie naszego warsztatu”.
Oferta klocków hamulcowych Valeo obejmuje ponad 98 proc. modeli samochodów jeżdżących po europejskich drogach. Według szacunków, program Comfort in Motion, ułatwi pracę mechanikom oraz pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa w 80 mln. samochodów.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 25 grudnia 2015, 13:19 0 0
Wszystko wspaniale ,tylko kto i gdzie produkuje te klocki ? :) Kolejna marka która chce mieć w ofercie wszystko ! to już szaleństwo ? ok mają swoją strategię . Tylko komu ma to służyć ? Pamiętajmy że czym większy moloch tym mniejsza szansa na regulowanie cen . To wielkie firmy narzucają potem warunki i skończy się eldorado :)
Odpowiedz
Anonim, 4 stycznia 2016, 14:07 0 0
Przepraszam, ale regulowanie cen to jest chyba zabronione prawem?
Odpowiedz