Firma Bilstein ma w ofercie elementy układu zawieszenia dla starszych, ale wciąż popularnych modeli samochodów.
Volkswagena Golfa nikomu nie trzeba przedstawiać. Pierwsza generacja zadebiutowała w 1974 roku i produkowana była w Europie przez kolejną dekadę. Nie zakończyło to jednak jej historii, ostatni egzemplarz zjechał z taśm fabryki w RPA dopiero w 2009 roku. W tym samym czasie na rynek wprowadzono już szóstą generację Golfa.
Nie zmienia to faktu, że "jedynka" nadal cieszy się popularnością na Starym Kontynencie stając się pełnoprawnym klasykiem. Jednak z upływem czasu zaczyna brakować oryginalnych części zamiennych, w tych tym amortyzatorów. Te oferowała już od 1976 roku dostarczała firma BILSTEIN, stąd też pomysł na powrócenie ich do produkcji z uwzględnieniem zmieniającej się technologii i materiałów, jak i oczekiwań właścicieli tych Golfów.
Obecnie oferta amortyzatorów do pierwszej generacji Volkswagena Golfa (na jego płycie powstały modele Caddy I, Jetta i oraz Scirocco I i II) obejmuje trzy typy z "żółtej" linii:
BILSTEIN – do wyboru na przedniej osi amortyzator lub pełna kolumna McPhersona – B6:
- oś przednia – pełna kolumna McPhersona (nr katalogowy 35-239611),
- oś przednia – amortyzator (nr katalogowy 34-001370),
- oś tylna – (nr katalogowy 24-008372).
BILSTEIN amortyzatory kategorii B8 (skrócone do obniżenia zawieszenia auta):
- oś przednia (nr katalogowy 35-239628),
- oś tylna – (nr katalogowy 24-015141).
BILSTEIN B12 (modyfikacja zawieszenia pod kątem osiągów wyczynowych):
- oś przednia – amortyzator (nr katalogowy 46-189868),
- oś tylna – (nr katalogowy 46-001719).
Komentarze