Firma TRW zainaugurowała w tym miesiącu kampanię medialną pod hasłem “Prawdziwe Oryginały”, w czasie trwania której zostaną zaprezentowane poszczególne grupy produktów. Pierwsza faza kampanii skoncentruje się na kluczowej dla bezpieczeństwa ofercie klocków hamulcowych.
W ramach promowania wprowadzanej kampanii, warsztaty uczestniczące w programie lojalnościowym „automotive Diamonds”, otrzymają 10 razy więcej punktów – „diamentów” za zakup wszystkich klocków hamulcowych z powłoką Cotec.
„Jakość OE TRW jest potwierdzona. Ponad połowa produkowanych na całym świecie samochodów wyposażona jest w produkty naszej marki. Zauważyliśmy, że z czasem, akronim "OE" został przez rynek uogólniony i jest nadużywany. Obecna kampania ma za zadanie tchnąć w termin Wyposażenie Oryginalne (ang. Original Equipment – OE) nowe życie, poprzez przypomnienie jego prawdziwego znaczenia. Naszym celem jest to, aby termin OE, kojarzony był na rynku z marką TRW oraz wysokim standardem firmy”, powiedział Ben Smart, marketing services manager w dziale Global Parts & Service TRW.
„Stwierdzając, że TRW to „Prawdziwy Oryginał” mamy na myśli całokształt firmy. To jak działamy, wszystko, co mówimy, jak również pasję i zaangażowanie wkładane w rozwój naszych produktów”.
Twarzą etapu kampanii poświęconego klockom hamulcowym, jest ekspert techniczny TRW – Guido Orth-Gauch, który gra także w zespole jazzowym, a swoją pasję do ciągłego doskonalenia muzyki przekłada na komunikację z klientami.
Za pośrednictwem wielu internetowych i poza internetowych materiałów marketingowych, w tym oryginalnego i interesującego filmu, TRW prezentuje wiele innowacyjnych rozwiązań firmy, które zmieniły oblicze technologii hamulcowej. Doskonałym przykładem jest tu TRW COTEC, krzemianowa powłoka klocków hamulcowych, zwiększająca siłę hamowania w okresie po wymianie klocków, czy też DTEC, nowoczesne klocki pozwalające utrzymać 100 procent wydajności hamowania, przy jednoczesnym obniżeniu pylenia o 45 procent.
„To, jak TRW podchodzi do kwestii bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg, bogate wieloletnie doświadczenie w dziedzinie produkcji wyposażenia OE przy użyciu inteligentnych i innowacyjnych metod, oferta Corner Module, w połączeniu z pomysłowością i dynamizmem pracowników oraz sposobem współpracy z klientami i partnerami biznesowymi na całym świecie, sprawia, że TRW to naprawdę „Prawdziwy Oryginał” dostawca na rynku”, powiedział Smart.
Kampania prowadzona będzie na terenie: Francji, Niemiec, Włoch, Holandii Polski, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.
Komentarze