Wzrost popularności oferty układów kierowniczych TRW

2 grudnia 2014, 11:35

Firma TRW przedstawiła statystyki, wykazujące że sprzedaż swoich regenerowanych części układu kierowniczego przekroczyła wszelkie oczekiwania. Dzięki wyraźnej poprawie kontroli prowadzenia pojazdu, zapewnianej przez oferowane produkty, firma osiągnęła pozycję lidera na europejskim rynku części zamiennych.

W porównaniu do konwencjonalnych, hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego, w których do pracy wykorzystuje się napędzaną pasem pompę, system elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS) TRW pracuje znacznie wydajniej, potrzebując jedynie 10 procent energii zużywanej przez układ hydrauliczny, i to wyłącznie w czasie manewrów.

W systemie zastosowano innowacyjny czujnik momentu obrotowego, opierający swoje działanie na module indukcyjnym, co zapewnia najwyższą w swojej klasie dynamikę pojazdu. Zaprojektowany pierwotnie dla segmentu małych samochodów osobowych, system elektrycznego wspomagania kierownicy TRW jest systemem modułowym i skalowalnym, co zmniejsza liczbę lub nawet eliminuje wiele kompromisów projektowych, typowych dla konwencjonalnych konstrukcji układów kierowniczych. System ten zapewnia najwyższą wydajność pracy, co bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo i komfort jazdy.

Ponadto, w porównaniu do tradycyjnych hydraulicznych systemów wspomagania kierownicy, EPS zapewnia znaczną oszczędność paliwa i redukcję emisji CO2. Oszczędność paliwa uzyskana dzięki tej technologii wynosi od 0,3 do 0,4 l/100km, a poziom emisji dwutlenku węgla jest odpowiednio niższy o ok. 7-8g/km.

– ,,Dzięki bogatemu doświadczeniu TRW w produkcji i rozwoju technologii Orignal Equipment (tj. wyposażenie pierwszomontażowe), nowy program szybko zyskuje na popularności, stając się cennym dodatkiem do oferty Corner Module” – mówi Martin Hoefer, Kontroler Produktów TRW w działach Regenerowanych Układów Kierowniczych oraz Części i Serwis na Europę – ,,Program wszedł na rynek w czasie globalnego rozrostu parku pojazdów i nieustannego wzrostu prędkości poruszania się po drogach, kiedy to konieczne jest obniżenie zużycia paliwa i emisji spalin. Z tego powodu możemy zaobserwować zwiększone zapotrzebowanie rynku nowych pojazdów na części zamienne, takie jak EPS” – dodaje Hoefer.

Program ten jest pierwszym z oferty regenerowanych, elektrycznie sterowanych systemów TRW. Firma przygotowuje się obecnie do wprowadzenia w roku 2014 oferty sterowanych elektrycznie przekładni kierowniczych.

Wszystkie części zamienne TRW produkowane są według tych samych standardów, co części oryginalne i posiadają dwuletnią gwarancję. Wszystkie uszczelki oraz niesprawne lub zużyte elementy są zastępowane nowymi częściami. Montaż odbywa się według fabrycznych specyfikacji dla wyposażenia oryginalnego, z wykorzystaniem części o jakości OE. Wszystkie produkty poddawane są testom jakości wg specyfikacji TRW, a następnie badane pod kątem emisji hałasu, wydajności i funkcjonalności.

Poza wprowadzeniem sytemu elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS) na rynek części zamiennych, firma TRW rozpoczęła niedawno produkcję swojej technologii EPS dla jednego z głównych chińskich producentów pojazdów i czyni przygotowania do rozpoczęcia współpracy z trzema kolejnymi producentami. Cała produkcja odbywa się w nowoczesnej fabryce TRW w Anting, w Chinach.

Jako wiodący dostawca produktów z grupy Corner Module (układy hamulcowe, kierownicze i zawieszenia), firma TRW wypuściła serię krótkich filmów, ilustrujących wszystkie aspekty swojej oferty. Aby uzyskać więcej informacji na temat powyższych technologii i części, odwiedź: www.trwaftermarket.com/CornerModuleTV

Artykuł reklamowy przygotowany przez firmę TRW

Dowiedz się więcej

DTEC – klocki hamulcowe TRW, zapewniające 100% wydajność hamowania i o 45% mniejsze pylenie
DTEC – klocki hamulcowe TRW, zapewniające 100% wydajność hamowania i o 45% mniejsze pylenie

DTEC to klocki hamulcowe, których praca powoduje o 45 procent mniejsze pylenie, przy jednoczesnym zachowaniu 100 procent wydajności hamowania. DTEC to czystsze koła bez kompromisu, oferowane przez wiodącego eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa motoryzacyjnego. Dzięki DTEC, kierowcy nie muszą już dokonywać wyboru pomiędzy wydajnym, lecz silnie pylącym materiałem ciernym na bazie metalu, a materiałem ceramicznym o […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!