Rok 2014 był pracowity dla marki Borg & Beck. Poszerzyła ona znacznie swój asortyment w wielu liniach produktowych, wprowadzając do oferty także nowe kategorie produktów.
Wśród nowych uzupełnień (NTR) znalazło się prawie 800 komponentów do układów kierowniczych oraz układów zawieszenia. Zostały one wprowadzone w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Firma porównuje się do konkurencji, twierdząc, że w tej grupie produktów niektórzy potrzebowaliby nawet kilku lat, żeby stworzyć taką ilość nowych rozwiązań i komponentów. Borg&Beck jest częścią grupy – First Line – największego dostawcy na rynku części zamiennych w kategorii zawieszenia i układów kierowniczych w Wielkiej Brytanii.
Obecnie pojawia się kolejny główny obszar rozwoju, na którym Borg & Beck skupia swój program. W ciągu ostatnich 12 miesięcy gama została poszerzona o prawie 550 produktów do wielkości przekraczającej 4000 części, z czego duży procent to komponenty związane z hydrauliką, powodując, że jest to jedna z najpełniejszych ofert dostępnych od jakiegokolwiek dostawcy.
Kolejna godna uwagi grupa produktów to przewody, która wraz z ostatnimi dodaniem w sierpniu 48 linek zmiany biegów, powiększyła się o prawie 400 dodatkowych części w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wraz ze swoimi tradycyjnymi zestawami sprzęgieł 3-w-1 i 2-w-1, Borg & Beck jest jednym z liderów rynku, jeśli chodzi o szerokość gamy zestawów sprzęgieł z CSC. Jest też czołowym dostawcą zestawów zamiennych dla kół zamachowych DMF (dwumasowych kół zamachowych). Ta gama wzrosła o ponad 100 pozycji w przeciągu ostatnich dwunastu miesięcy.
Opisane rozszerzenia czterech specjalistycznych grup produktów stanowią tylko część całkowitej ilości uzupełnień oferty. Przybyło łącznie 2 742 części dodanych od listopada ubieglego roku, co sprawia, że Borg & Beck jest jednym z najbardziej efektywnych dostawców na rynku części zamiennych w Wielkiej Brytanii. Październik 2014 roku to wprowadzenie 695 osobnych części, co stanowi rekordowy miesiąc dla Borg & Beck.
Komentarze