Idea BDC powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku samochodów osobowych jaki ciężarowych. Rosnąca popularność układów paliwowych Diesla jak i wymagania stawiane nowoczesnym systemom zasilania paliwem, skłoniły producentów pojazdów do zaprojektowania i wdrożenia skomplikowanych mechanizmów do nowoczesnych pojazdów.
BDC – pod tym skrótem kryje się technologia, jakość i gwarancja
Niestety wraz z polepszeniem się komfortu użytkowania, zmniejszeniem uciążliwości dla środowiska pojawiły się problemy z niezawodnością systemów Diesla. Niska jakość paliwa, błędy użytkowników jak i czasami ekstremalne warunki pracy powodują częste problemy w podzespołach układu zasilania i sterowania paliwem w silnikach z zapłonem samoczynnym.
Awariom ulegają wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia. Cena nowych części zamiennych sięgają niekiedy kilku tysięcy złotych. Alternatywą do nowych podzespołów jest właśnie BDC – sieć autoryzowanych centrów serwisowych, które dzięki wyspecjalizowanej kadrze są w stanie zweryfikować i zregenerować uszkodzony, niedziałający podzespół.
Przy wykorzystaniu pozyskanej wiedzy i umiejętności, oryginalnych podzespołów, specjalistycznego oprzyrządowania, specjaliści z BDC są w stanie przywrócić w 100% sprawność powierzonym im uszkodzonym podzespołom.
Proces regeneracji rozpoczyna się od umycia wymontowanej części z wykorzystaniem myjek ultradźwiękowych. Następnie dokładnej weryfikacji stanu części, określeniu kondycji i zewnętrznych uszkodzeń. Kolejnym ważnym etapem jest demontaż podczas którego postępuje się ściśle według procedur producenta.
Ponowna weryfikacja zużycia elementów pompy czy też wtryskiwacza. Wymiana elementów eksploatacyjnych (m.in. uszczelniaczy, końcówki wtryskiwacza, zaworków) i tych zweryfikowanych jako uszkodzone. Następnie precyzyjny i etapowy montaż na nowych podzespołach z wykorzystaniem skomplikowanych i certyfikowanych przyrządów technologicznych i pomiarowych.
Końcowym etapem jest sprawdzenie poprawności działania zmontowanego podzespołu i jego wszystkich parametrów istotnych dla dalszego poprawnego funkcjonowania w silniku. Badanie-test odbywa się na specjalistycznym zautomatyzowanym testerze wykonującym zadane ściśle określone procedury. Połączenie wiedzy, nowoczesnej technologii, oryginalnych części zamiennych daje w efekcie finalnym produkt o parametrach fabrycznych i takiej samej trwałości.
Warto zaufać specjalistom, dawanym przez nich gwarancjom oraz zapewnieniom poprawności działania, a jednocześnie zaoszczędzić niemałą kwotę podczas naprawy samochodu.
Oferta wtryskiwaczy i pomp Common Rail dostępna jest w bieżącej sprzedaży sieci Inter Cars S.A.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 4 października 2014, 1:24 0 0
Warto korzystać z warsztatów autoryzowanych przez producentów układów wtryskowych – podlegają one kontrolom mającym na celu utrzymanie odpowiedniej jakości usług (odwiedza je „tajemniczy klient”). Kiepskim pomysłem jest zakup używanych wtryskiwaczy od typowego Mirka handlarza, zwłaszcza że na ogół ich koszt jest podobny do kosztów regeneracji. Trzeba pamiętać, że każdy wtryskiwacz common rail podlega kalibracji, na podstawie której nadawany jest mu kod. Tyle w temacie.
Odpowiedz
Anonim, 5 października 2014, 18:55 0 0
Widzę , że nie bardzo znasz się na systemach CR . Niestety ale nie każdy wtryskiwacz tego systemu czyli Common Rail jest kodowany , przykładem tego są wtryskiwacze w autach japońskich .
Odpowiedz
Anonim, 6 października 2014, 8:47 0 0
Widzę że znasz się na systemach CR, prawdopodobnie je w piwnicy "naprawiasz" a nie wiesz ze każdy wtryskiwacz podlega kalibracji i musi mieć parametry zgodne z danymi producenta, natomiast nadanie kodów to już jest inna sprawa, i w piwnicy nie da się tego zrobić, więc nie pisz głupot i nie męć.
zgadzam się naprawy powinne być w odpowiednio wyposarzonej pracowni zgodnie z technologią producenta, tylko taka naprawa daje pewność prawidłowej pracy, że po kilku tysiącach nie będziemy mieli wypalonych tłoków.
Natomiast kupno używanych to jest loteria i klient najczęsciej przegrywa, to że zostały wymontowanez jeżdżącego auta, lub sprawdzone nie świadczy o tym że są sprawne.
Odpowiedz
Anonim, 6 października 2014, 9:03 0 0
Jeszcze jedno żeby naprawiać CR to jednak trzeba być Bosch i dysponować co najmniej EPS 708 i 3-fazą Boscha
Odpowiedz
Anonim, 6 października 2014, 21:34 0 0
Dla Inter Cars regeneracje robi LAUBER, wiec wiadomo co to za jakość - współczuje tym co kupili produkt BDC.
Odpowiedz
Anonim, 7 października 2014, 9:55 0 0
Można coś więcej na temat LAUBER? Wiadomo co to za jakość, tzn. jaka ?
Odpowiedz
Anonim, 7 października 2014, 13:04 0 0
Lauber to firma InterCarsu robią regenerowane produkty dla Inter Cars pod różnymi nazwami. Przekładnie kierownicze, rozruszniki, komprrsory klimatyzacji, pompy cr, wtryskiwacze cr. i inne.Wiekszość tych ich produktów dziła kilka tygodni max. kilka miesięcy w samochodach i to chłam a reklamacji praktycznie nigdy nie uznaja.
Odpowiedz
Anonim, 10 października 2014, 10:22 0 0
Jeśli chodzi o Laubera to jena z najgorszych firm, a reklamacje w IC, Panowie co się wam marzy!!!!!
Odpowiedz