Denso Aftermarket uruchomiło nową, bardziej funkcjonalną stronę internetową z nowoczesnym designem i licznymi ulepszeniami, które mają zwiększyć komfort przeglądania.
Nowa strona powstała po miesiącach konsultacji z zespołami sprzedażowymi Denso z całej Europy. Celem konsultacji było wypracowanie przejrzystego, bardziej użytecznego sposobu prezentacji kluczowych danych dla partnerów biznesowych i klientów Denso.
– „Proces odświeżania naszej strony internetowej rozpoczęliśmy w ubiegłym roku. Opinie, które otrzymaliśmy z różnych oddziałów firmy, pozwoliły nam stworzyć przejrzystą „listę życzeń” klientów. Znalazły się na niej m.in.: łatwiejszy dostęp do informacji „o nas”, e-Katalog, w którym szybko można byłoby wyszukać potrzebne części, dane adresowe punktów sprzedaży i sieci serwisowych oraz szczegółowe informacje o produktach i usługach” – wyjaśnia Hedy Borreman, Marketing Communications Manager w Denso After Market.
Nowa strona internetowa Denso jest już dostępna w językach angielskim, niemieckim, rosyjskim i polskim. Kolejne wersje językowe zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych miesięcy. Adresy URL witryn pozostają bez zmian, w przypadku polskiej strony jest to: www.denso-am.pl.
Nowa strona internetowa Denso w skrócie:
- Nowy, dostosowujący się do urządzeń design, który umożliwia wygodne przeglądanie strony z tabletów, smartfonów, komputerów stacjonarnych i innych urządzeń
- Nowy, bardziej funkcjonalny e-Katalog
- Zaawansowana wyszukiwarka produktów
- Prostsza w obsłudze zakładka „Gdzie kupić” (wyszukiwanie tekstowe)
-
Rozszerzone działy „O nas”, „Usługi” oraz „Media”
Komentarze