W czternastej edycji badania konsumenckiego “Marki Godne Zaufania” firma Osram została nagrodzona godłem marki cieszącej się najlepszą reputacją w zakresie ochrony środowiska.
W tegorocznej, czternastej edycji rankingu European Trusted Brands konsumenci zgłosili w sumie 68 tys. marek. Wśród nich znalazła się firma Osram, którą respondenci najczęściej typowali jako markę najbardziej proekologiczną w kategorii sprzęt oświetleniowy. Wskazało ją blisko 60 proc. ankietowanych.
– „Aktywnie promujemy ideę energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych oraz działamy na rzecz racjonalnego wykorzystywania zasobów, zmniejszenia produkcji odpadów i niebezpiecznych materiałów” – dodaje Janusz Mitko, dyrektor marketingu i strategii sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie OSRAM.
Od kilku lat Osram wraz z fundacją Global Nature Fund rozwijają projekt „Off-grid” w Kenii, którego celem jest zapewnienie światła i wody pitnej społecznościom mieszkającym na terenach pozbawionych dostępu do prądu. Inicjatywa pozwala na zaoszczędzenie ok. 250 000 litrów nafty rocznie, przyczyniając się tym samym do redukcji emisji dwutlenku węgla. Ponadto, udaje się uzdatnić do picia prawie 3000 litrów wody dziennie.
European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich przeprowadzanych corocznie na zlecenie Reader’s Digest. Jego celem jest wyłonienie firm cieszących się największym zaufaniem konsumentów. Czternasta edycja badania została przeprowadzona w 10 krajach europejskich (Polska, Austria, Finlandia, Francja, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Rosja, Słowenia, Szwajcaria). Wzięło w niej udział 17 676 respondentów.
Komentarze