Oferta klocków hamulcowych AD przeznaczona do samochodów osobowych jest wyjątkowo szeroka – od samochodów popularnych marek klasy niższej, aż po najnowsze modele światowych producentów samochodowych.
Opracowanie, produkcja oraz testy okładziny odbywają się według tych samych specyfikacji, które dotyczą produktów stosowanych na tzw. pierwszy montaż.
AD Polska ocenia, że stosunek jakości do ceny gwarantuje, iż oferta AD jest wysoce konkurencyjna w stosunku do innych propozycji tak polskich, jak i zagranicznych wytwórców. Większość referencji posiada homologację zgodną z wymogami Regulaminu 90 EKG ONZ (ECE).
W procesie produkcji klocków hamulcowych AD zastosowano technologię tzw. podsypki odpowiedzialnej za poprawę własności użytkowych klocka hamulcowego, a w szczególności za obniżenie jego hałaśliwości, czyli redukcję pisków. Zastosowanie tzw. shimsów oraz lakieru antypiskowego to kolejne z elementów świadczące o zaawansowaniu procesów jakościowych produktu.
Każdy klocek hamulcowy AD jest identyfikowalny poprzez trwałe znakowanie płytki, na której zawarte są następujące informacje:
– nazwa producenta
– numer referencji
– numer dopuszczenia ECE 90
– numer W.V.A.
– kod materiału
– kod partii
– kod daty produkcji
Na stronie www.motofocus.pl w dziale „Bazy danych” pojawiła się lista zamienników klocków hamulcowych AD na Fomar, Maff oraz WVA.
Komentarze