Na nadchodzących targach IAA we Frankfurcie, Delphi zaprezentuje technologie wspierające kierowcę w trakcie jazdy. Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo.
Delphi RACam na IAA
Najnowsze rozwiązania firmy Delphi mają za zadanie obniżyć statystyki tragicznych wypadków na drogach. Będzie to możliwe za pomocą zaawansowanych systemów wspierania kierowcy, jak RACam, który będzie montowany w samochodach Volvo mających się pojawić na rynku pod koniec 2014 roku. RACam łączy w jednym zaawansowanym module systemy czujników radarowych, kamer wizyjnych i fuzji danych, umożliwiając wykorzystanie pełnej gamy funkcji aktywnego bezpieczeństwa.
Delphi dostarcza czujniki dla Grupy Volvo, która jest jedynym producentem samochodów, uczestniczącym w projekcie SARTRE (bezpieczne pojazdy drogowe w służbie środowiska naturalnego), który zakończył się z sukcesem w 2012 roku. Pojazd SARTRE składał się z wiodącej ciężarówki, za którą podążały trzy samochody Volvo (S60, V60 i XC60) – wszystkie kierowane przez autonomiczne systemy i osiągające prędkości do 90 km/h. Delphi jest również częścią projektu Non Hit Car and Truck, szwedzkiego narodowego programu badawczego, w ramach którego firmy Volvo Trucks i Volvo Car Group opracowują nowe generacje aktywnych systemów bezpieczeństwa i zautomatyzowanych systemów kierowania pojazdami.
Stoisko Delphi podczas targów we Frankfurcie będzie mieściło się w hali 5.1.
Komentarze