Uniwersalna masa uszczelniająca VICTOR REINZ na bazie silikonu – REINZOSIL doskonale nadaje się do stosowania w silnikach zasilanych biogazem. Zawansowane testy chemiczne oraz mechaniczne potwierdziły, iż masa REINZOSIL zastosowana do uszczelnienia elementów silnika zasilanego biogazem, pozostała całkowicie odporna na działanie oleju zastosowanego w takim silniku.
Reinzosil od Victor Reinz
Intensywne testy dowiodły, iż obszar bezpiecznego i bezproblemowego stosowania masy REINZOSIL powiększył się o silniki zasilane gazem i biogazem.
Podczas testów masa REINZOSIL została zastosowana do uszczelnienia elementów silnika, w których pracował gorący olej silnikowy, pod ciśnieniem roboczym. Masa po uzyskaniu wymaganego stopnia twardości, REINZOSIL zapewnił doskonałe całkowite uszczelnienie dla krążącego medium olejowego, w skrajnie różnych warunkach temperaturowych. W testach wytrzymałościowych, nawet po dwutygodniowej nieprzerwanej pracy silnika, przy temperaturze oleju sięgającej 120°C, kompozyt masy uszczelniającej nie wykazał żadnych oznak puchnięcia, przebarwienia czy płynięcia. Pomiary wartości własności mechanicznych z powodzeniem zmieściły się w normach, wykazując bardzo dużą elastyczność w testach na rozciąganie.
“Pozytywne wyniki testu masy uszczelniającej REINZOSIL, przy zastosowaniu w silniku zasilanym biogazem, to kolejny dowód dla naszych Kientów, na to, jak bezpieczne, wiarygodne i pewne w użyciu są nasze produkty” – powiedział Pan Christian Katzer, Product Manager PPM odpowiedzialny za rozwój produktu. – “Uzyskane rezultaty potwierdzają wszechstronność zastosowania naszych mas uszczelniających.”
Masa uszczelniająca REINZOSIL
REINZOSIL to anaerobowa kompozytowa masa pokrywająco-uszczelniająca na bazie silikonu (Polidimetylosiloksan). Kompozyt uszczelniający ulega twardnieniu bez dostępu powietrza, wykorzystując metal jako katalizator reakcji. Znajduje bardzo szerokie i wszechstronne zastosowanie w uszczelnianiu silników (połączenia płaskie ze szczeliną uszczelnianą – często bez konieczności kompletnego demontażu). Masa charakteryzuje się doskonałą stabilnością w wysokich temperaturach.
Wszystkie kompozytowe masy uszczelniające VICTOR REINZ posiadają niezbędne certyfikaty stosowania oraz karty bezpieczeństwa produktów. Firma REINZ oferuje testowaną masę REINZOSIL na bazie silikonu w opakowaniach dostosowanych do potrzeb serwisów samochodowych, zarówno w sektorze pojazdów osobowych jak i ciężarowych. Dostępne w sieci sprzedaży tuby 70ml (70-31414-10) i pojemniki ciśnieniowe z dozownikiem 200ml (70-31414-20) pozwalają na bezproblemowe stosowanie i przechowywanie masy uszczelniającej.
Dodatkowe informacje o masie REINZOSIL dostępne są na stronie: www.victorreinz.com.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 29 maja 2013, 11:40 1 -3
Masa uszczelniająca Elring Elring-Nr.129.400 jest doskonalszym odpowiednikiem tej masy z Reinza. Używam Elringa w warsztacie od lat i uważam , ze jest lepsza od Reinza
Odpowiedz
Anonim, 3 czerwca 2013, 11:14 0 -4
a coż to za warsztat? Nie ma lepszej masy uszczelniającej niż Reinz. To samo tyczy się uszczelek!!!!
Odpowiedz
Anonim, 14 lutego 2014, 23:25 2 -1
Witam jestem bardzo zadowolony z tego produktu na , który trafiłem przez przypadek.Teraz nie zamienił bym go na żaden inny. Od kilkunastu lat robie przy motocyklach i ten produkt jest po prostu rewelacyjny.Bije konkurencję na głowę.
Gorąco polecam.
Odpowiedz
Anonim, 25 lutego 2014, 17:01 1 -4
Niestety uszczelki Reinz to gasnąca gwiazda na pierwszym wyposażeniu; jeszcze próbują walczyć na aftermarket, ale udział mają naprawdę niewielki; w co drugim aucie na serii, jest teraz Elring; to samo z masą Elring - ta 129.400, o której wspomina kolega, jest czystym silikonem idealnie uszczelniającym silniki ze stopów metali lekkich - polecam
Odpowiedz
Maciek, 15 stycznia 2023, 10:51 0 0
Są 3 firmy THREEBOND, ERLING i REINZ , polecam z tej pierwszej TB1215 masa używana na pierwszy montaż zwłaszcza przez Nissana ... kto zna Almery, Primery z lat przed 2000 r. to wie o co chodzi , ona jest tam dosłownie wszędzie i nic nie cieknie nawet po 20 latach ...
Odpowiedz