W styczniu 2005 firma Valvoline poszerzyła swoją ofertę o dwa nowe produkty z rodziny MaxLife: Maxlife Diesel 10W 40 oraz MaxLife Synthetic 5W 40, opracowanych do silników z przebiegiem powyżej 100.000 km, opartych na formule UCT opatentowanej przez Valvoline.
Po przejechaniu 100.000 km nawet najlepszy silnik zaczyna wykazywać pierwsze oznaki starzenia. Pogarsza się kompresja, zużywają się pierścienie a zawory tracą swą szczelność, zwiększa się zużycie oleju i paliwa, zaczynają się pojawiać wycieki oleju z silnika. W celu sprostania odmiennym warunkom pracy takiego silnika oraz ochrony i dbałości o najbardziej narażone na zużycie elementy silnika firma Valvoline opracowała oleje MaxLife.
Oleje silnikowe MaxLife zostały oparte na specjalnej formule chemicznej UCT. Dzięki tej zaawansowanej technologii oleje MaxLife spowalniają proces starzenia i wydłużają żywotność starszych silników. Unikalny system dodatków skutecznie regeneruje i poprawia elastyczność uszczelek, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zmniejsza powstawanie osadów i zapobiega utlenianiu się oleju. Ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
MaxLife Diesel 10W 40 – pierwszy olej silnikowy dla samochodów z silnikiem diesla z przebiegiem powyżej 100.000 km. Olej ten przewyższa wymagania jakościowe: API CF oraz ACEA B3-98 i może być stosowany wszędzie tam, gdzie producent pojazdu zaleca olej o tych kwalifikacjach.
]1[
MaxLife Synthetic 5W 40 – w pełni syntetyczny olej typu premium dla silników nowoczesnych długo używanych oraz z dużym przebiegiem. Olej posiada aprobaty API SL/CF, ACEA A3, B3, B4, VW 502.00/505.00, MB 299.1 i 229.3, BMW LL-98.
]2[
Komentarze