Gama modułów dodatkowych Magneti Marelli Elaborazioni pozwala na polepszenie przyspieszenia oraz innych osiągów auta. Nowości to moduł sterowania silnikiem turbodiesel oraz moduł pedału przyspieszenia.
Moduł sterowania silnikiem TD (ME100T)
Moduł cyfrowy z automatyczną regulacją umożliwiającą modyfikowanie krzywej charakterystyki pracy silnika w odniesieniu do ustawień seryjnych. Zmodyfikowane parametry nie wpływają negatywnie na silnik, a jednocześnie pozwalają na płynne i jednolite przyspieszanie już od najniższych obrotów, bez efektu tzw. „dziury”, co jest słabością nowoczesnych silników TD. Moduł nie powoduje problemów
z filtrami FAP/DPF, oraz z innymi sterownikami nowej generacji.
Efekty zastosowania modułu to wyższy moment obrotowy i wyższą moc w pełnym zakresie obrotów, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa. Opcją dodatkową jest pilot ME300T, który umożliwia wybór 3 stopni mocy: seryjna – pośrednia – maksymalna.
Moduł pedału przyspieszenia (ME200T)
Moduł cyfrowy, powodujący szybsze pełne otwarcie przepustnicy, co w konsekwencji doprowadza do bardziej efektywnego przyspieszenia samochodu. Przeznaczony jest do samochodów zarówno benzynowych jak i tych z silnikiem diesla.
Moduł nie powoduje zwiększenia mocy, tylko zapewnia wcześniejszą reakcję pojazdu na położenie pedału przyspieszenia. ME200T współpracuje z pilotem ME300T. Do zestawu należy dobrać odpowiednią dedykowaną do danego pojazdu wiązkę przewodów.
Uwaga:
Magneti Marelli Aftermaket Parts & Services S.p.A. przypomina, że dodatkowa centralka jest przeznaczona wyłącznie do zastosowań wyczynowych, a więc można ją stosować do jazdy torowej, na torach prywatnych lub wyznaczonych, na drogach zamkniętych dla ruchu. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niewłaściwe użycie tego urządzenia oraz za ewentualne szkody spowodowane przez samochód w wyniku wad wyrobu lub błędnego zainstalowania wyżej wymienionych wyrobów. Użytkownik jest zawsze zobowiązany do przestrzegania kodeksu drogowego oraz obowiązujących przepisów.
Komentarze