Co powinny robić warsztaty, by utrzymać klientów przy sobie? W co warto inwestować? Jak kształtują się ceny usług? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą się w raporcie z badania, realizowanego przez firmę Frost & Sullivan we współpracy z SDCM. Aby otrzymać raport, należy wziąć udział w ankiecie.
Rosnąca konkurencja ze strony segmentu autoryzowanego, coraz większe skomplikowanie techniczne samochodów oraz zmieniające się oczekiwania klientów to tylko niektóre aspekty, które będą miały duży wpływ na działalność warsztatów motoryzacyjnych w przyszłości.
Jaką opinię mają pracownicy oraz właściciele warsztatów odnośnie bieżących oraz przyszłych trendów w branży? Jak się przygotowują do wyzwań i w jaki sposób zwiększają swoją konkurencyjność?
W celu uzyskania odpowiedzi na te i inne pytania Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych wraz z międzynarodową firmą doradczą Frost & Sullivan przygotowało Barometr Branży Części Motoryzacyjnych w Polsce.
Zachęcamy do wzięcia udziału w anonimowym badaniu i pomocy w stworzeniu wartościowego opracowania na temat obecnej i przyszłej sytuacji warsztatów motoryzacyjnych w Polsce.
Wyniki ankiety zostaną przesłane do Państwa niezwłocznie po ich zebraniu. Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 6 minut.
ANKIETA DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW WARSZTATÓW
Ankieta została zakończona!
Z góry serdecznie dziękujemy za Państwa zaangażowanie i udział w badaniu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
wiedza tajemna, 29 stycznia 2018, 14:01 28 0
Nie wiem, czy mogę zdradzać takie tajemnice, ale pal licho, niech stracę : wystarczy starannie i prawidłowo wykonywać usługi, za rozsądną cenę. Zawsze działa. Nie musicie dziękować.
Odpowiedz
Krzychu, 30 stycznia 2018, 17:00 7 0
... i pomyśleć, że ktoś teraz za takie badanie kase weźmie :)
Odpowiedz
Mile marker, 30 stycznia 2018, 18:31 6 0
I to grubą! Ludzie w garniturach będą kiwali głowami, obradowali.
Odpowiedz
atmo, 31 stycznia 2018, 21:07 7 0
jest jeszcze jeden patent, aby klient wrócił do warsztatu... poprostu wydać mu auto nastepnego dnia :)))).
Odpowiedz
Marek, 1 lutego 2018, 12:13 2 -3
Żeby klient wracał trzeba mu montować porządne części i akcesoria, sprawdzone zamienniki z homologacją, jeśli chodzi o haki holownicze to tylko Auto-Hak ze Słupska. Żadnego badziewia bez homologacji nie polecam
Odpowiedz
Prezes, 1 lutego 2018, 18:18 0 0
A czemu nie Steinhof?
Odpowiedz
fail, 12 lutego 2018, 8:17 0 0
a ha słyszałem żeby omijać ich szerokim łukiem
Odpowiedz
JayL, 2 lutego 2018, 7:00 11 0
Świetnym pomysłem są też reklamacje. Wystarczy coś gruntowanie spartolić a klient będzie wracał i wracał. Z tego, co się orientuję, bardzo wiele warsztatów stosuję tą metodę
Odpowiedz
TEDI, 8 lutego 2018, 20:13 2 0
Co trzeba robić żeby klient wracał?, Co za pytanie - trzeba:
Robić bardzo dobrą robotę.
Mieć bardzo nowoczesny dobrze wyposażony serwis
Mieć wyszkoloną załogę.
Stosować wysokiej jakości części zamienne, jak trzeba to oryginalne.
Dobrze się cenić.
Traktować klienta z szacunkiem.
Wypracować sobie na rynku taką pozycję żeby nie robić byle jakich robót i nie rozmawiać z byle kim.
Trzeba wiedzieć komu podać rękę, a komu nie.
Nie wchodzić szukającym taniochy do dupy
A klient będzie chętnie wracał, resztą niema sobie co głowy zawracać
Odpowiedz