Opona zimowa STRIAL 601 – bezpieczna jazda w dobrej cenie

27 września 2016, 10:33

Niemal połowa polskich kierowców, decydujących o zakupie nowych opon zimowych, sięga po produkty z segmentu ekonomicznego, szukając najlepszej jakości w ramach najniższej ceny. Odpowiedzią na ich potrzeby jest ma być ogumienie europejskiej marki STRIAL. Producent zapewnia, że najnowsza opona zimowa STRIAL 601 zapewnia dobre osiągi w zimowych warunkach, w przystępnej cenie.

Zimowa opona STRIAL 601 przeznaczona jest do wszystkich klas pojazdów osobowych. Jej  konstrukcja i zastosowanie dużej liczby bloków i krawędzi, zapewnia w bezpieczną jazdę na różnych rodzajach nawierzchni.

Jak zapewnia producent "Pokryty gęstą siecią lameli bieżnik sprawia, że opona "wgryza się" w podłoże, zyskując dobrą przyczepność na ośnieżonej i oblodzonej drodze. Precyzję prowadzenia na mokrej nawierzchni zwiększają liczne rowki. Ułożone poprzecznie, w kształt litery V są odpowiedzialne za odprowadzenie wody i błota pośniegowego na boki. Z kolei cztery wzdłużne rowki usuwają wodę spod kół w kierunku tylnym, ograniczając ryzyko aquaplaningu. Ogumienie wytwarzane jest w Serbii, w nowoczesnej fabryce jednego z wiodących europejskich koncernów oponiarskich. Opona STRIAL 601 oferuje korzystną relację ceny do jakości, zapewniając zrównoważone osiągi wszystkich parametrów."


STRIAL 601 dostępna jest w Polsce w dystrybucji ITR CEE w rozmiarach od 13 do 18 cali i profilach od 80 do 40 z indeksami prędkości Q, T,H, V. Cena opony 15-calowej od 158 zł.
Więcej informacji na stronie: www.strial.pl.

Dowiedz się więcej

Dunlop Sport Maxx RT2 na wyposażeniu fabrycznym MINI Clubmana
Dunlop Sport Maxx RT2 na wyposażeniu fabrycznym MINI Clubmana

Najnowsza generacja MINI Clubmana będzie opuszczała fabrykę na nowych letnich oponach klasy UHP Dunlop Sport Maxx RT2 225/45R17 94W XL. Opony dają lepsze wyczucie drogi i precyzję prowadzenia w porównaniu z poprzednikiem. Dopasowana do nowego MINI Clubmana opona Dunlop Sport Maxx RT2 zapewnia przyczepność i osiągi zarówno podczas jazdy na mokrej, jak i suchej nawierzchni. W rezultacie […]

YOKOHAMA ze srebrem w rankingu opon „Evo”
YOKOHAMA ze srebrem w rankingu opon „Evo”

Letnia opona ADVAN Sport V105 została wyróżniona w kompleksowym teście opon brytyjskiego magazynu „Evo”. Flagowy model marki YOKOHAMA, przeznaczony do samochodów osobowych o dużej mocy, uzyskał bardzo dobre wyniki w konkurencjach na mokrej nawierzchni. Opona po raz kolejny zajęła drugie miejsce w ostatecznym podsumowaniu, ze stratą zaledwie 0,2 punktu procentowego do zwycięzcy. W tegorocznym rankingu […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

szafar44, 27 września 2016, 12:16 0 0

Kolejna słaba opona ze stajni Michelin. Teraz są co najmniej 4 klony Kormoran/Riken/Tigar/Strial. Nie polecam

Odpowiedz

peper, 28 września 2016, 3:16 1 0

Tak, zmieniają tylko napis na boku i myślą że ciemny lud to kupi, byle wypchać z fabryki lub magazynu dystrybutora .

Odpowiedz

Olison, 30 września 2016, 11:48 0 0

Tak to już jest, jak ludzie od pietruszki zaczynają sprzedawać opony. Brak fachowców w hurcie ,potem eksperymenty robią .

Odpowiedz

Majk, 8 listopada 2016, 20:10 1 0

A jeździliście chociaż na tych oponach ? Ja je mam u siebie i nie uważam, żeby były aż tak tragiczne. Całą poprzednią zimę na nich przejeździłem bezpiecznie.

Odpowiedz

czytelnik, 7 stycznia 2017, 16:41 0 0

dobra opona w sniegu breji dobrze sobje radzi przy zmianie pasa przedni naped abs współpracuje jest ok 2000 km .Sa z Serbji miał takie igiełki gomowe niewiem czy nalewki czy orginał mimo to dają rade w wersji auta H

Odpowiedz

Anonim, 8 lutego 2017, 10:19 0 0

Szczerze polecam opony riken jeździłem na róznych Nokianach Dębichach kormoranach barumach i powiem tak każda z tych opon spełniła swoje zadanie tak samo wiadomo ze w zimę nie szalejesz 120 na breii posniegowej.
Riken bez problemu dawał rade na Touranie T2 pod bieszczadzkie górki i spokojnie sie spisywał bez łańcuchów.

Odpowiedz