Borg & Beck wprowadził nowe łączniki stabilizatora. Według zapewnień producenta, przewyższają one parametrami specyfikację części oryginalnego wyposażenia (OE).
W celu podniesienia żywotności produktu oraz jakości jego działania Borg & Beck blisko współpracował ze swoimi partnerami produkcyjnymi. Skupiono się na zastosowaniu w samochodach typu Off-Road i pojazdach dostawczych, ale również pojazdach, które często pokonują wiele kilometrów – jak taksówki i auta oddawane do dyspozycji pracownikom.
Opatentowane produkty zostały specjalnie zaprojektowane, aby były solidniejsze i trwalsze niż oryginalne części. Mają zapewnić trwałość aż do trzech razy dłuższą niż w przypadku standardowych łączników stabilizatora.
Cechy, które wyróżniają komponent HD to przede wszystkim wyższa specyfikacja plastikowych łożysk DuPontDelrin® (500p w porównaniu do 100p w standardowych produktach), zwiększona średnica bazowa sworznia kulistego oraz większa średnica drążka. Dlatego gama produktów typu HD posiada plastikowe łożyska z wyższą wytrzymałością na rozciąganie i jest w konsekwencji mniej podatna na zmęczenie materiału. Sworzeń posiada lepsze wartości "pchania i wyciągania" oraz sztywniejszy drążek. Wynik końcowy to znacznie wytrzymalszy produkt, który jest w stanie lepiej znieść obciążenia wynikające z codziennego bardzo częstego użytkowania.
Referencje w tym zakresie obejmują m.in. pojazdy: Range Rover III 01/02- przód (BDL6969HD) oraz tył (BDL7159HD), Ford Transit 06- przód (BDL7089HD), Ford Transit Connect 02- przód (BDL6565HD) oraz Opel Signum, Vectra (C) – przód (BDL6722HD).
Komentarze