Strona główna > Inne > Złożyli jedną Hondę z dwóch Hond – wszystko pokazali w Internecie
Złożyli jedną Hondę z dwóch Hond – wszystko pokazali w Internecie
Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
8 lutego 2016, 8:40
Niewielu blacharzy, którzy dokonują podobnych operacji chwali się nimi w sieci. Filmik pokazuje jak z dwóch, na pozór całkowicie rozbitych aut, zrobić jedno “bezwypadkowe”. Fachowość i moralność tej procedury pozostawiamy do oceny naszych Czytelników.
Recz działa się za oceanem, jednak nie mamy wątpliwości, że podobne "naprawy" przeprowadzane są także na naszym kontynencie, czego dowodzi np. ten filmik.
Blacharze złożyli jedno auto z dwóch rozbitych Hond Accord. Jak widzimy na filmie, robota została wykonana przez profesjonalistów w swoim fachu, a efekt wizualny jest piorunujący. Czy istnieje jednak możliwość, by tak pospawane auto zachowało właściwe parametry jezdne i było bezpieczne? Zapraszamy do dyskusji na ten temat w komentarzach pod artykułem.
Mówi się, że nie ma gorszej inwestycji niż zakup luksusowego auta, które w momencie wyjechania z salonu traci od kilku do kilkunastu procent wartości. Łatwo zatem wyobrazić sobie, jak kosztowna dla limuzyny może być ewentualna stłuczka. Istnieją mechanicy, którzy są w stanie uratować każde auto. Żeby uprzedzić narzekanie malkontentów, że taka naprawa to zwykły szwindel, […]
Szanujemy mechaników, którzy w warsztacie potrafią zdziałać cuda. Praca mechanika wymaga niesamowitej precyzji, lat nauki i doświadczenia. Umiemy również docenić, gdy ktoś z beznadziejnego przypadku umie uratować to, co zostało z samochodu. Naprawy po mocnych stłuczkach należą do jednych z najtrudniejszych. Są jednak pewne granice, których przekraczać nie wolno, a o których Ci rosyjscy mechanicy […]
Dlaczego regularna wymiana oleju w silniku jest niezbędna? Żadne tłumaczenie nie jest w stanie przebić obrazu. Zobaczcie jak wygląda wnętrze silnika po przejechaniu 84 tysięcy mil, a więc około 135 tys. km bez wymiany oleju. Uważamy, że tego typu plakaty powinny wisieć na ulicach, by przestrzegać ludzi przed skutkiem niedbalstwa o silniki we własnych samochodach.
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim,
8 lutego 2016, 11:03
00
Ładnie pomalują, kupią nowe spinki do plastików, ustawią przebieg na 180000 km i pójdzie w PL jako bezwypadkowa od 1-wszego właściciela, najlepiej od starszego Niemca.
W teorii, jeżeli obydwa łączone elementy nie uległy zniszczeniu podczas wypadku i nie mają naprężeń powstałych na skutek przemieszczania się względem siebie elementów karoserii to największym problemem jest zmiana struktury stali w otoczeniu spoin spawalniczych. Na pewno pojazd taki inaczej zachowa się podczas zderzenia którego siła "dotrze do łączenia". Jeżeli chodzi o właściwości jezdne to teoretycznie idealne spasowanie elementów powinno pozwolić na ich zachowanie.
Rozumie zatem ze jeśli w grę wchodzi BMW to sprawa jest ok jeśli wspawywanie tylu następuje w innej marce niż wspomniana powyżej to juz poruszana jest moralność i fachowość wykonywanej procedury? Czegoś tutaj nie rozumie panowie redaktorzy? Dla mnie jeden kit jakie to auto ale widze ze Wy na drogie auta przymykajcie oko i mówicie ze jest ok chyba ze cos złe rozumie.
Można takie cuda wyrabiać, ale łącząc w miejscach oryginalnych zgrzewów, tam gdzie są oryginalne węzły przenoszące obciążenia, a nie obciąć do równa gumówą i sobie pospawać. To nic nadzwyczajnego ze tam będzie pękało. Tak to można dwa płaskowniki pospawać na stojak do kwiatów.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 8 lutego 2016, 11:03 0 0
Ładnie pomalują, kupią nowe spinki do plastików, ustawią przebieg na 180000 km i pójdzie w PL jako bezwypadkowa od 1-wszego właściciela, najlepiej od starszego Niemca.
Odpowiedz
Ambroży, 8 lutego 2016, 23:43 0 0
W teorii, jeżeli obydwa łączone elementy nie uległy zniszczeniu podczas wypadku i nie mają naprężeń powstałych na skutek przemieszczania się względem siebie elementów karoserii to największym problemem jest zmiana struktury stali w otoczeniu spoin spawalniczych. Na pewno pojazd taki inaczej zachowa się podczas zderzenia którego siła "dotrze do łączenia". Jeżeli chodzi o właściwości jezdne to teoretycznie idealne spasowanie elementów powinno pozwolić na ich zachowanie.
Odpowiedz
Glivek76, 13 lutego 2016, 12:40 0 0
Rozumie zatem ze jeśli w grę wchodzi BMW to sprawa jest ok jeśli wspawywanie tylu następuje w innej marce niż wspomniana powyżej to juz poruszana jest moralność i fachowość wykonywanej procedury? Czegoś tutaj nie rozumie panowie redaktorzy? Dla mnie jeden kit jakie to auto ale widze ze Wy na drogie auta przymykajcie oko i mówicie ze jest ok chyba ze cos złe rozumie.
Odpowiedz
Karlos, 19 lutego 2016, 9:58 0 0
Można takie cuda wyrabiać, ale łącząc w miejscach oryginalnych zgrzewów, tam gdzie są oryginalne węzły przenoszące obciążenia, a nie obciąć do równa gumówą i sobie pospawać. To nic nadzwyczajnego ze tam będzie pękało. Tak to można dwa płaskowniki pospawać na stojak do kwiatów.
Odpowiedz
michałek, 19 lutego 2016, 22:54 0 0
A ja mam podręczniki blacharstwa z końca lat 80-tył gdzie takie naprawy to normalka.
Odpowiedz