24 zakłady blacharskie sieci Forda wzięły udział w konkursie „Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi roku 2004”. Podstawowym celem zorganizowanego po raz drugi konkursu jest stałe podnoszenie jakości usług i ujednolicenie standardów obsługi w całej sieci dealerskiej Forda.
Ponieważ od trzech lat w AZZN Forda działa program poprawy jakości Body Upgrade, konkurs posłużył jednocześnie do oceny jego funkcjonowania w blacharniach.
Był i cel trzeci – ocena jakości serwisów blacharskich Forda w Polsce na tle innych krajów Unii Europejskiej. Wyniki konkursu pokazały, że wskaźnik realizacji badanych standardów w firmach biorących udział w konkursie osiągnął bardzo wysoki poziom i wyniósł 87 procent.
Kryteria konkursu obejmowały wiele aspektów działalności blacharsko-lakierniczej. Ocenie podlegały m.in.: procesy obsługi klienta, wyposażenie i technologia działów napraw blacharskich i lakierniczych oraz badanie o nazwie „Tajemniczy Klient”. Z uwagi na wszechstronność konkursu i wielość branych pod uwagę czynników, kierownik AZNN OMC Motors w Warszawie Edward Rzeźnik uważa zwycięstwo jego firmy w konkursie za swój największy sukces zawodowy.
Wyniki końcowe konkursu „Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi roku 2004”
1 miejsce – OMC MOTORS z Warszawy (1867,4 pkt.)
2 miejsce – DS GERMAZ z Wrocławia (1030,3 pkt.)
3 miejsce – MULTEXIM z Katowic (981,9 pkt.)
Komentarze