System serwisowy AOS – Grupa BMW

, 29 marca 2017, 10:02

Warsztaty niezależne mogą korzystać także z rozwiązań przygotowanych przez producentów samochodów. System serwisowy AOS został opracowany z myślą o niezależnych warsztatach samochodowych, oficjalnych organizacjach, firmach szkoleniowych i agencjach rządowych. W zakresie funkcji znajdują się między innymi informacje techniczne, katalog części i usługa pomocy ze strony eksperta.

Aplikacja AOS działa na komputerze osobistym lub laptopie podłączonym do serwera Grupy BMW za pośrednictwem Internetu. Do podłączenia pojazdu można użyć interfejsu diagnostycznego ICOM (Zintegrowanego Modułu Komunikacji Optycznej), stosowanego w autoryzowanych warsztatach BMW i MINI lub standardowego urządzenia PTT (Pass Thru Tool). AOS pobiera dane z Internetu, nie są wymagane aktualizacje przez płyty CD.

Cennik AOS

Przegląd poszczególnych modułów jest dostępny pod adresem aos.bmwgroup.com. Rejestracja jest bezpłatna. Dla uzyskania dostępu do pełnej wersji AOS, minimalna opłata zasilająca konto wynosi 50 euro.

BMW oferuje także dostęp do ograniczonej wersji AOS – WIR (Workshop Information Research), który kosztuje 270 euro rocznie. Dostępne są specjalne taryfy dla klientów specjalnych, jak urzędy, instytucje kształcące, floty itd.

W razie pytań odnośnie pojazdu, można wysłać zapytanie do Technical Help Desk w cenie 25 euro za pojazd/zapytanie. Technicy firmy pomogą w rozwiązaniu problemu.

Rejestracja, wsparcie techniczne (pytania odnośnie instalacji) i aktualizowanie cyfrowej książki serwisowej jest bezpłatne.

Można kupić bilet czasowy do uruchamiania poszczególnych typów aplikacji. Bilety czasowe mogą być używane godzinowo, dziennie, tygodniowo, miesięcznie lub rocznie.

Funkcje AOS:

  • Dane dotyczące konserwacji, diagnostyki oraz funkcji programowania
  • Dane techniczne
  • Katalog Norm Czasów Napraw
  • Kombinacje kół i opon
  • EPC (Electronic Parts Catalogue) Elektroniczny Katalog Części
  • Pomoc eksperta na temat danego pojazdu i części powiązanych za pośrednictwem pytań via Help Desk Technical
  • Dostępna w 17 różnych językach 24 h / 7 dni w tygodniu

Dostępne informacje

Na stronie startowej istnieje możliwość wyboru pomiędzy różnymi funkcjami AOS:

  • Wyszukiwanie informacji serwisowych – AIR
  • Dane dotyczące ładowania – Charging Data Information System
  • Dane dotyczące emisji spalin – Emissions Values
  • System diagnostyczny i sterowniki interfejsów samochodowych – ISTA
  • Handlowe dane serwisowe – KSD
  • Czytnik klucza – Key reader
  • Kody usterek – P-Code
  • Historia serwisowa – Service History
  • Akcje techniczne – Technical Campaigns
  • Elektroniczny katalog części – EPC
  • Informacje techniczne – Technical Information
  • Wyposażenie warsztatów i artykuły serwisowe – Workshop Equipment

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!