Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania, której celem jest promowanie zakupów części motoryzacyjnych, pochodzących od polskich producentów. Prowadzone w jej ramach działania będą skierowane w pierwszej kolejności do profesjonalistów z branży warsztatowej. Przesłanie jest proste – warto wybierać to, co nasze.
Konsumencki patriotyzm – montuj polskie części
W dobie rosnącej konkurencji, posiadanie dobrego produktu nie zawsze wystarcza, by odnieść rynkowy sukces. Polscy producenci części postanowili wspólnymi siłami zawalczyć o należne im miejsce w świadomości klientów. W tym celu zainicjowano ogólnopolską kampanię, której celem jest promowanie polskich produktów wśród konsumentów oraz profesjonalistów z branży warsztatowej.
W gronie inicjatorów kampanii znalazły się firmy takie jak: Asmet, ENzet, Lumag oraz Tedgum. W każdej chwili mogą dołączyć do nich inne polskie przedsiębiorstwa, wytwarzające wysokiej jakości części.
Obecnie polskie części motoryzacyjne stanowią solidną alternatywę dla droższych produktów znanych, zagranicznych marek. Oferują także nieporównywalnie wyższą jakość od tanich części dalekowschodnich.
Kupujesz polskie części – wspierasz polską motoryzację
Przesłaniem kampanii jest także podkreślenie roli rodzimych producentów w polskiej gospodarce. Większa sprzedaż polskich części oznacza więcej środków na inwestycje i rozwój polskich firm, a w konsekwencji więcej miejsc pracy w zakładach z rodzimym kapitałem.
Polscy producenci części zjednoczyli się, by wspólnie edukować i informować, a przez to zachęcać mechaników, sprzedawców części oraz właścicieli sklepów i warsztatów do polecania klientom polskich produktów. Zaufanie klientów ma stać się gwarantem ciągłego rozwoju firm, utrzymania jakości i dobrych cen oraz poszerzania oferty.
Polskie części w internecie
Funkcjonuje już strona internetowa kampanii, dostępna pod adresem polskieczesci.pl. Można znaleźć tam wszystkie informacje na temat prowadzonych działań oraz opisy firm, zaangażowanych w akcję. Kampania ma też własny profil na portalu społecznosciowym Facebook. Kliknięcie "Lubię to" umożliwi śledzenie kolejnych działań twórców akcji oraz rynkowych poczynań polskich producentów.
Kampanię może poprzeć osobiście każda osoba zawodowo związana z branżą motoryzacyjną. Na stronie internetowej dostępny jest formularz, którzy umożliwia właścicielom lub pracownikom warsztatów i sklepów motoryzacyjnych, wyrażenie własnej aprobaty wobez akcji. Wiąże się to z dodatkowymi korzyściami. Firmy wspierające kampanię otrzymają materiały promocyjne do wykorzystania w swojej pracy. Możliwe będzie także otrzymanie zaproszenia na wizytę w fabrykach polskich producentów części – tak, by można było na własne oczy przekonać się, że części powstają w nowoczesnych firmach.
O postępach kampanii będziemy na bieżąco informować na łamach naszego portalu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 20 lutego 2014, 7:21 0 0
Bardzo pozytywnie !! Znam większość tych firm i są o niebo lepszej jakości od chińskich czy chiśsko-niemieckich produktów . A wiem ze dbaja o jakosc bo jednej z firm przez dłuższy czas produkowaliśmy podzespoły .Pozdrawiam Mark-Moto
Odpowiedz
Anonim, 20 lutego 2014, 8:11 0 0
Witam.
Zawsze gdy realizujemy zajęcia praktyczne staramy się korzystać z polskich produktów , ale to sprzedawcy "wciskają" nam tańsze produkty jak sądzę i widzę niższej jakości.
A kiedy polscy producenci (z kilkoma współpracuje nasza placówka oświatowa i to my nauczyciele ich szukamy ) wspomogą polskie szkoły zawodowe także w małych miastach.Dla chętnych firm jesteśmy otwarci do współpracy.
Pozdrawiam
Nauczyciel praktycznej nauki zawodu
Odpowiedz
Anonim, 20 lutego 2014, 8:23 0 0
Popieram, bardzo dobry pomysł, zdecydowanie lepszy towar od chinszczyzny
pozdrawiam www.borcar.pl
Odpowiedz
Anonim, 20 lutego 2014, 13:41 0 0
Pomysł świetny, i na czasie, Polacy powoli dojrzewają do tego że nie wszystko co zagraniczne jest lepsze i mam nadzieję że wiele osób temat podchwyci.
Co do komentarza Pana Nauczyciela "że sprzedawcy wciskają tańsze produkty", opinia bardzo chybiona. W interesie sprzedawcy z punktu widzenia ekonomicznego jest sprzedać towar najdroższy aby osiągnąć większy zysk, lecz z punktu widzenia własnego prestiżu ( a o to chyba chodzi najbardziej) musi to być towar dobry lub wręcz bardzo dobry ale w rozsądnej cenie i to jest luka w którą powinien wstrzelić się polski produkt.
pozdrawiam P.H.U. ZŁOM-CAR
Odpowiedz
Anonim, 20 lutego 2014, 20:23 0 0
Dzisiejsze zamówienie warsztatowe:Uszczelki pompy wtryskowej Bosch, pasek rozrządu + rolki, reflektor, świece zapłonowe do motocykla, zawór EGR, uszczelka głowicy + komplet śrub, czujnik ABS czyli dzień jak co dzień. Konia z rzędem temu, kto zaoferuje mi polski wariant. 5 linii produktów to mało.
Odpowiedz