Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13:54 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych 11:53 Profesjonalna ochrona dłoni: pasta do mycia rak i niewidzialna rękawiczka od Liqui Moly 08:00 XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego – transmisja online 20.11 Konkurs Delphi 20.11 Innowacyjne laserowe latarki taktyczne M-TECH TLF10x

Łożyska i piasty kół

Nowa linia turbosprężarek Garrett w ofercie MotoRemo

Dystrybutor produktów Garrett Performance wprowadza nową linię produktów Garrett – Club Line Turbochargers. GBC są zaprojektowane dla silników o małej pojemności stosowanych w sportach motorowych oraz motorowodnych.

Rozwiązania febi: Kontrola i wymiana przedniego łożyska [FILM]

Specjaliści febi wyjaśniają, jak powinna przebiegać procedura kontroli i wymiany przedniego łożyska w kole, na przykładzie samochodu Audi A3.

Rozwiązania febi: lampka kontrolna ABS w Fordach Focus i C-Max

Zapalenie się lampki kontrolnej układu ABS oraz kody usterek zapamiętane w module sterownika ABS w pojazdach marki Ford, mogą być związane z utratą przepływu sygnału prędkości koła.

StachuraSzkolenia – grafik na maj i czerwiec

Znany jest kalendarz szkoleń firmy StachuraSzkolenia na miesiące maj i czerwiec. Przedstawiamy go w poniższej tabeli.

Płyny eksploatacyjne w samochodach elektrycznych

Pojazdy elektryczne diametralnie zmieniają motoryzację, stawiając przed producentami części i środków smarnych nowe wyzwania. W autach „bezemisyjnych” występuje zdecydowanie mniej elementów znanych z samochodów z silnikami spalinowymi – dotyczy to także płynów.

Opony wielosezonowe – wady i zalety oraz serwisowanie

Czy warto wyposażyć się w opony całoroczne? Opinie specjalistów są pozytywne, ale stosowanie wielosezonowych opon, tak jak w przypadku letnich i zimowych, wymaga odpowiedniej pielęgnacji i serwisowania. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem.

Piasta jest elementem koła napędowego pojazdu, który obraca się wraz z nim, będąc osadzonym na osi poprzez łożysko. Łożysko opiera się na bieżni zewnętrznej, która pozostaje nieruchoma, natomiast bieżnia wewnętrzna obraca się. Zestaw łożysko i piasta odpowiada za umożliwienie obrotów koła na nieruchomych osiach zawieszenia. Oba te elementy podlegają eksploatacyjnemu zużyciu i wymagają okresowej kontroli w warsztatach samochodowych. Jakie są najczęstsze objawy uszkodzonego łożyska koła? Jak wymienić piastę koła? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w artykułach z tej kategorii. Poznasz także ofertę części zamiennych w asortymencie łożysk i piast.