Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera 02.07 Szkolenia Marelli – wakacje i wrzesień 2024 02.07 Dodatkowe oświetlenie samochodu – co można zamontować i kiedy korzystać? MotoFocus TV.

Filtry cząstek stałych DPF/FAP

Nowości Liqui Moly

Firma Liqui Moly Polska Sp. z o.o. poszerzyła swoją ofertę o dwa nowe oleje silnikowe oraz wysoko technologiczny dodatek do oleju silnikowego. Inżynierowie z Ulm opracowali nowy olej silnikowy zalecany do samochodów Forda z silnikami benzynowymi i Diesla produkowanymi od lipca 1998roku LEICHTLAUF SPECIAL 5W-30. Liqui Moly poszerzyło również rodzinę olei Top Tec (przeznaczonych przede […]

Nowości w firmie Fuchs-Oil

Na początku czerwca Fuchs wprowadza na rynek. Nowy olej silnikowy przeznaczony dla samochodów osobowych Titan GT1 Longlife III 5W30. Titan GT1 Longlife III 5W30 to flotowy, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do najnowocześniejszych silników, spełniający najwyższą normę klasyfikacji ACEA C3 oraz posiadający najwyższe dopuszczenia VW 504 00/507 00. Olej ten został opracowany specjalnie do silników Volkswagena. […]

Valvoline Premium Blue E uzyskał aprobatę ACEA E7-04

Olej Valvoline Premium Blue jest olejem mineralnym, przeznaczonym do silników wysokoprężnych, które zostały zaprojektowane, aby spełniać najnowsze i najbardziej surowe normy emisji spalin w Europie i USA. W kwietniu 2005 roku Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów ACEA przyznało aprobatę E7-04 dla oleju Valvoline Premium Blue E SAE 15W40. Olej Valvoline Premium Blue jest zaawansowanym technologicznie olejem […]

Rozwój grupy Bosch w 2003 roku

Grupa Bosch na świecie Według wstępnych danych obrót koncernu Bosch w roku 2003 wyniósł ok. 36,3 miliarda euro, wzrastając o prawie 4% w porównaniu do roku poprzedniego. 71% obrotu pochodziło spoza macierzystego rynku niemieckiego. Na początku roku 2004 grupa Bosch zatrudniała ponad 232.000 pracowników, z tego 109.000 w Niemczech i 123.000 poza granicami. Rok wcześniej […]

Kontrolka awarii filtra cząstek stałych to dziś jeden z najczęściej zgłaszanych problemów przez klientów warsztatów. Faktycznie filtry DPF (w niektórych modelach aut zwane filtrami FAP) są podatne na zapychanie się, zwłaszcza kiedy są eksploatowane w mieście. Współcześnie filtry cząstek stałych montuje się zarówno w autach zasilanych benzyną jak i dieslem. W tej kategorii artykułów dowiesz się, jakie są objawy usterek filtrów cząstek stałych, dowiesz się więcej o wymianie i regeneracji filtrów DPF, urządzeniach warsztatowych przydatnych do tych czynności. Poznasz także ofertę zamienników filtrów DPF/FAP dostępnych na rynku wtórnym części samochodowych.