Ponad 15 000 Chevroletów jeżdżących po polskich drogach będzie musiało odwiedzić serwisy tej marki w związku z wykryciem wady układu hamulcowego. Kampania serwisowa dotyczy modeli Aveo/Kalos (2009-2011), Captiva (2007-2010), Epica/Tosca (2008-2010), Lacetti/Nubira/Optra (2007-2008) oraz Spark/Matiz (2007-2008), wyprodukowane w Korei.
W niektórych z powyższych modeli może pojawić się zwiększony skok pedału hamulca, a sam pedał może stać się bardziej miękki. Efektem może być obniżona sprawność układu hamulcowego. W konsekwencji usterka może prowadzić do nieprawidłowego działania modułu ABS, w pewnych przypadkach zagrażającego bezpieczeństwu kierowcy i pasażerów.
W Polsce akcją objętych jest łącznie 15 360 pojazdów marki Chevrolet Aveo/Kalos (2009-2011), Captiva (2007-2010), Epica/Tosca (2008-2010), Lacetti/Nubira/Optra (2007-2008) oraz Spark/Matriz (2007-2008).
Lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią jest dostępna w załączonym pliku. Właściciele tych aut zostaną wezwani przez autoryzowane serwisy, w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje opisana wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 4 października 2012, 8:03 0 0
ostatnie uno produkowane w Polsce ,żaden egzemplarz nie ma sprawnego hamulca :)ale jest ok.bo firma się nie przyznaje.
Odpowiedz