Firma Termot wprowadziła do oferty nowy termostat do układów chłodzenia silników Daewoo Andoria, Lublin i FSO-Polonez.
Dzięki pracy zespołu Badań i Rozwoju powstał wyrób zupełnie nowej generacji charakteryzujący się:
• Zmodyfikowaną prowadnicą dolnego zaworu
Zmodyfikowano prowadnicę dolnego zaworu odcinającego krótki obieg cieczy chłodzącej w silniku. Zmniejszono jej średnicę tak, aby wyeliminować możliwość kolizji z występem znajdującym się w dolnym gnieździe termostatu. Do wdrożenia tej zmiany zastosowano nowoczesną i „superpewną” technologię łączenia.
• Zwiększeniem możliwości skoku dolnego zaworu
W dotychczas występujących na rynku konstrukcjach termostatów ruch dolnego zaworu był ograniczony do 6-10 mm. Zawór dolny w nowym rozwiązaniu może wykonać ponad 20 mm skoku – dzięki zastosowaniu nowej obudowy, prowadnicy oraz stożkowej sprężyny.
• Zastosowaniem szlachetnej stali nierdzewnej
Do wykonania termostatu zastosowano elementy wykonane ze szlachetnej stali nierdzewnej. Są one znacznie trudniejsze w wykonaniu od mosiężnych, ale posiadają trzykrotnie większą wytrzymałość mechaniczną. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest znacznie mniejsza przyczepność wszelkich zanieczyszczeń do powierzchni polerowanej stali.
Więcej informacji: http://www.termot.com.pl/index.php?page=1
Komentarze