Hamulce marki VEGGA to blisko 1000 referencji części do układów hamulcowych: tarcz, bębnów, szczęk i klocków hamulcowych.
Markę wyróżnia szeroka oferta produktów w wąskiej specjalizacji – hamulce
Tarcze hamulcowe wykonane są z żeliwa szarego o wysokiej jakości, których obróbka prowadzona jest na nowoczesnych centrach CNC, przez wykwalifikowany personel, dzięki czemu wyprodukowane produkty spełniają oczekiwania wymagających użytkowników.
Przykładowe parametry techniczne tarcz VEGGA:
- bicie boczne < 0,05 mm,
- zmienność grubości < 0,013 mm
- równoległość powierzchni < 0,05 mm
- płaskość powierzchni < 0,05 mm
- twardość HB 187- 241
Klocki hamulcowe VEGGA to najwyższa jakość, nowoczesna technologia i brak kompromisów. Wszystkie klocki posiadają homologacje ECE R90, która świadczy o najwyższej jakości towarów marki VEGGA. Wszystkie oferowane klocki posiadają nakładki antypiskowe shim, a wiele kompletów klocków z oferty zawiera także zestawy montażowe – kits, w skład których wchodzą między innymi: blaszki, śruby, podkładki, bolce itp.
Z roku na rok na polskim i zagranicznym rynku VEGGA skupia coraz większą rzeszę zadowolonych dystrybutorów, do których należą między innymi:
- RD DYL – Staszów
- ARKO – Częstochowa
- LIPIEC – Głogów
- MOTO-PARTNER SACHMATA – Warszawa
- PATACZ CZĘŚCI – Wieluń
Obecnie firma poszukuje dystrybutorów marki VEGGA na terenie Polski, oferując:
- towar wysokiej jakości
- dobrą dostępność towaru
- przystępne ceny
- dogodne terminy płatności
- współpraca z rzetelnym partnerem biznesowym
- szybki czas realizacji
- dogodne warunki współpracy
Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą zapraszamy do kontaktu:
tel. 506 172 722 lub 505 997 506
Zachęcamy również do odwiedzenia strony: www.vegga.com.pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Wodzu, 30 października 2015, 20:32 0 0
Oj i znowu kolejna linia na rynku . Czy ma ktoś jeszcze jakieś ??
Odpowiedz
Nieprofesjonalista , 31 października 2015, 13:55 0 0
A tam kolejna , ta sama tylko w dwóch odsłonach . Jest już trochę czasu , ale jako Vegga troszkę drożej od swojego brata bliżniaka . Jak widać na tym samym pod inna nazwą można więcej zarobić .Są sensy i nonsensy . Dla mnie to nonsens , ale jak przynosi kasę to czemu nie .
Odpowiedz
Rotsen, 4 listopada 2015, 9:29 0 0
Żadnych danych kto jest właścielem brandu i kto prowadzi generalną dystrybucję.
Odpowiedz
Lisperine, 6 listopada 2015, 20:35 0 0
ATC Kaczmarczyk Kielce
Odpowiedz
xdesed, 6 listopada 2015, 20:41 0 0
Kolejny Chinol jakich pełno na rynku , tylko nazwy wymyślają . Porównajcie toto z Textarem , Mintexem ,Ate . Zobaczycie co wam pozwoli bezpiecznie zahamować . Nakupujecie złomy na kredyt , a pózniej na wszystkim oszczędzacie . Jak nie tanie tarcze , to tanie filtry , opony najlepiej używki , a OC w 12 ratach .
Odpowiedz
Anonim, 12 listopada 2015, 16:25 0 0
#Wodzu - dyrektywa ma obowiązywać od końca 2016 r
Odpowiedz
Seba, 12 listopada 2015, 16:28 1 0
towar z Chin ale dobrej jakości, handluje kilka lat , reklamacji praktycznie nie ma
Odpowiedz
Pablo, 12 listopada 2015, 16:32 0 0
po pierwsze skąd masz pewność że Chinol
po drugie nawet jeśli masz racje to zagospodaruj sobie proszę trochę czasu i sprawdź gdzie przenieśli produkcje praktycznie wszyscy "producenci" czołowych marek - Chiny
po trzecie wypowiadam się tutaj bo kupiłem użytkuje od lutego jestem zadowolony
Pozdrawiam
Odpowiedz
xdesed, 14 listopada 2015, 21:19 0 -1
Kolego Pablo może masz i rację ale częściowo . Owszem wiele firm uciekło na daleki wschód ale jakość i tam jest w kilku lub kilkunastu cenach . Powodzenia z takimi klockami czy tarczami przy BMW Audi czy innym aucie jak jezdzicie powyżej 150km/h Hamowałeś kiedyś awaryjnie na takich klockach na autostradzie .Jeśli masz cały przód to gratuluję .W mieście gaz światła i tak z 5 razy i 6 światła zatrzymujesz się na środku skrzyżowania .A jak przy takim klocku wygląda twoja alufelga . Do corsy czy astry możesz je sobie wsadzić . Nie mów mi że różnica na klocku rzędu 100-150zł bierze sie z pazerności sprzedawcy . To jest skład mieszanki , technologia , park maszynowy . Wiesz jak wygląda od środka fabryka OE a jak wygląda chińczyk . Powodzenia jeśli na takim sprzęcie wozisz rodzinę . A jeśli stać Ciebie na auto za 50-100 tyś to tym bardziej . Nie rozumiem ludzi którzy sprzedając to mówią że to tak samo jak marki premium tylko tańsze bo też z chin i po co przepłacać . A do kolegi Seba , kto ci przyjdzie z reklamacja na klocki za 30 zł , Dwumasa za 1500 to owszem . Nie wracają bo ludzie wyrzucają to do kosza i idą do Twojej konkurencji po makowy produkt a na Ciebie gadają że gó...... sprzedajesz .A drugie nie możesz handlować kilka lat bo to w miarę nowa marka .
Odpowiedz
Anonim, 19 listopada 2015, 11:40 0 0
nie jeżdżę jakąś "maciorą" z wielkim silnikiem to prawda nie zdarzyło mi się hamować "awaryjnie" przy 150 km/h - tu też masz racje, głownie jeżdżę po mieście i tutaj się mylisz bo po 5, 6 czy tez dowolnej liczbie hamowań nie zauważyłem spadku skuteczności hamowania. Nie mam tu zamiaru wychwalać tej marki ale jestem zadowolony ze "stosunku" jakości do ceny tego produktu - tyle. Odnoście OE - popraw mnie jeśli się mylę dla mnie to symbol części oryginalnych montowanych na pierwszy montaż a nie marki Premium także nie porównywał bym tego !.
Odnośnie marki Premium ostatnio również do mojego auta założyłem hamulce BREM.... (bez kryptoreklamy) w autoryzowanym serwisie za 350 kpl. przód i po około 1000 km zauważyłem bicie przy tarcz przy hamowaniu - reklamacja odrzucona. Postanowiłem przetestować coś tańszego - na razie jest ok. Jeżdżę od lutego jak wspomniałem, rozwożę towar po mieści około 100 km dziennie. Nikogo nie zachęcam do kupowania produktów mniej napompowanych marketingiem. Po prostu z biegiem lat nauczyłem się że nie zawsze najdroższe znaczy najlepsze. Tu teraz hejt poleci pewnie że na takich rzeczach jak hamulce się nie eksperymentuje, wspomnianym autem jeżdżę sam nie wożę mojej rodziny wiec jest to moja decyzja moje ewentualne ryzyko. A że jestem ryzykantem przy okazji udało mi się zaoszczędzić parę "groszy" i nie żałuję.
Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedz
pablo, 19 listopada 2015, 11:41 0 0
nie jeżdżę jakąś "maciorą" z wielkim silnikiem to prawda nie zdarzyło mi się hamować "awaryjnie" przy 150 km/h - tu też masz racje, głownie jeżdżę po mieście i tutaj się mylisz bo po 5, 6 czy tez dowolnej liczbie hamowań nie zauważyłem spadku skuteczności hamowania. Nie mam tu zamiaru wychwalać tej marki ale jestem zadowolony ze "stosunku" jakości do ceny tego produktu - tyle. Odnoście OE - popraw mnie jeśli się mylę dla mnie to symbol części oryginalnych montowanych na pierwszy montaż a nie marki Premium także nie porównywał bym tego !.
Odnośnie marki Premium ostatnio również do mojego auta założyłem hamulce BREM.... (bez kryptoreklamy) w autoryzowanym serwisie za 350 kpl. przód i po około 1000 km zauważyłem bicie przy tarcz przy hamowaniu - reklamacja odrzucona. Postanowiłem przetestować coś tańszego - na razie jest ok. Jeżdżę od lutego jak wspomniałem, rozwożę towar po mieści około 100 km dziennie. Nikogo nie zachęcam do kupowania produktów mniej napompowanych marketingiem. Po prostu z biegiem lat nauczyłem się że nie zawsze najdroższe znaczy najlepsze. Tu teraz hejt poleci pewnie że na takich rzeczach jak hamulce się nie eksperymentuje, wspomnianym autem jeżdżę sam nie wożę mojej rodziny wiec jest to moja decyzja moje ewentualne ryzyko. A że jestem ryzykantem przy okazji udało mi się zaoszczędzić parę "groszy" i nie żałuję.
Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedz